مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه سرامیک سنتی کف

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کیفیت سرامیک سنتیتولید عمده سرامیک سنتی کف

با افزایش تقاضا ها برای فروش سرامیک سنتی کف تولید کنندگان و عرضه کنندگان این محصول اقدام به ایجاد روش های آسان و قابل دسترس برای عرضه سرامیک کف پوش سنتی نمودند و حتی در بسیاری از موارد با ایجاد فروش ویژه سرامیک سنتی کف این محصول را کمتر از قیمت تعیین شده در اختیار مشتریان قرار دادند تا آن ها بتوانند با پرداخت هزینه کمتر، سود بیشتری را از خرید خود دریافت کنند.

بررسی کیفیت سرامیک سنتی

انواع سرامیک سنتی کف ایرانی که با استفاده از اصولی ترین روش ها و در تولیدی های مجهز و پیشرفته ای تولید شده است، از درجه بندی کیفی بالایی برخوردار می باشد ‌و به این ترتیب طی استفاده طولانی مدت و حتی سرد و گرم شدن های پی در پی دچار ترک خوردگی یا شکستگی نمی شود.

هم چنین طی تولید به این محصول ترکیباتی اضافه کرده اند که موجب نفوذ ناپذیری آن در صورت قرارگیری در کنار رطوبت و دیگر عوامل شیمیایی تخریب کننده شده است بدین ترتیب این کاشی ها از ماندگاری و دوام بالا تری برخوردار می باشند.

سرامیک های ایرانی دارای جلوه ای زیبا و بی نظیر نیز می باشند زیرا نقش و نگار روی آن ها با ظرافت خاصی توسط طراحان مستعد و توانمند ایرانی کشیده شده است و در بسیاری از سبک های متنوع از جمله مدرن و کلاسیک و یا حتی سنتی و قدیمی تولید شده اند تا مورد پسند طیف وسیعی از سلایق واقع شوند.

کیفیت سرامیک های کف طی چندین مرحله آزمایش در کارخانه های تولیدی کشور مورد بررسی قرار گرفته است تا همواره تولید کنندگان از استاندارد بودن آن و درجه بندی کیفی محصول نهایی اطمینان حاصل کنند و آن را به بهترین شیوه در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار دهند.

تولید عمده سرامیک سنتی کف

با توجه به نیاز روز افزون بازار های داخلی و خارجی، تولید کنندگان ایرانی خط تولید این محصول را گسترش داده و آن را در مقادیر عمده و انبوه وارد بازار نمودند تا مشتریان با هر اندازه نیازی بتوانند آن را دریافت کنند.

هم چنین آن ها روش های زیادی را برای عرضه این محصول ایجاد کردند و تیم پشتیبانی را به صورت شبانه روزی پاسخگوی تماس های تلفنی مشتریان قرار دادند تا آن ها با برقراری ارتباط با این مشاوران از راه های خرید این محصول مطلع شوند و در کوتاه ترین زمان ممکن به آن دست یابند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید