مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه کاشی سنتی زیبا

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع کاشی سنتی درجه یکنحوه خرید کاشی سنتی زیبا

کاشی سنتی زیبا یکی از محبوب ترین نمونه از انواع کاشی ها به حساب می آید که در ابعاد و اندازه های گوناگون و در متنوع ترین طرح ها و رنگ ها تولید و به فروش می رسد. این سایت از جمله یکی از مراکزی است که به فروش ویژه کاشی سنتی زیبا فعالیت دارد و قادر است تا تکنیک ‌های مختلفی را ارائه کند تا زمینه خرید ارزان کاشی سنتی برای مشتریان فراهم شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی ‌ها و شرایط خرید کاشی سنتی زیبا با کارشناسان فروش با تجربه ما ارتباط برقرار کنید.

فروش ویژه کاشی سنتی زیبا

آشنایی با انواع کاشی سنتی درجه یک

آشنایی با انواع کاشی سنتی درجه یک کاشی های سنتی درجه یک در انواع بسیار متنوعی تولید و ارائه به بازار می شوند. یکی از فاکتور هایی که موجب تنوع در این محصولات گردیده است، در واقع نوع کاربری این محصولات می باشد .کاشی های سنتی درجه یک بر اساس محل نصب شان، در دو مدل دسته بندی می شوند.

یکی از انواع کاشی های سنتی درجه یک که معمولاً در فضای بیرونی به کار می رود، کاشی سنتی حیاطی نام دارد .این کاشی ها در ساختار شان به میزان بیشتری آلومینا و سیلیکا به کار رفته است که این دو عنصر موجب شده است تا مقاومت کاشی در برابر تغییرات جوی افزایش یابد. لعاب کاشی های سنتی حیاتی نسبت به سایر کاشی های سنتی معمولی بیشتر است در نتیجه کاشی هایی که در معرض رفت و آمد قرار دارند، خط و خشی بر رویشان ایجاد نمی شود.

همچنین لازم به ذکر است که کاشی هایی که در فضای درونی ساختمان ها به کار می روند، در نمونه‌ های مختلفی تولید می شوند که این کاشی ها نسبت به کاشی های حیاتی مقاومت کمتری در برابر تغییرات جوی دارند و به نحو احسن می ‌تواننپ سطح مورد نظر را در برابر رطوبت و ضربه محافظت کنند.

کاشی های هفت رنگ و کاشی های شبکه ای از جمله پر فروش ترین مدل های کاشی های سنتی هستند که معمولا در مراکز متعدد جهت مقرنس کاری مساجد و ساخت گنبد ها استفاده می شوند.

نحوه خرید کاشی سنتی زیبا

نحوه خرید کاشی سنتی زیبا کاشی های سنتی درجه ۱ یکی از جدید ترین محصولات ارائه شده توسط صنایع کاشی و سرامیک به حساب می ‌آید که طراحی خاص و منحصر به فردی دارند. معمولاً این کاشی ها برای پوشش کف و دیواره های اماکنی به کار می روند که دارای دکوراسیون سنتی و کلاسیک می باشند.

نحوه خرید کاشی سنتی، از جمله عواملی است که به طور مستقیم بر روی قیمت این محصول تاثیر گذار است. معمولاً هر‌ چقدر نحوه خرید این محصول به صورت مستقیم تری به انجام برسد، با حذف شدن واسطه های کاذب، قیمت خرید کاشی سنتی کاهش پیدا می ‌کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید