مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش کاشی سنتی اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد های کاشی سنتی اصفهانتولید کاشی سنتی اصفهان

 کاشی سنتی اصفهان یکی از بهترین نوع کاشی های تولید شده در کشور است. این محصول دارای سطحی صیقلی همراه با طرح های فوق العاده ای که در دنیا معروف هستند. فروش کاشی اصفهان در کشور به صورت عمده انجام می شود و مستقیما از خود تولید کننده به دست مصرف کننده می رسد و با حذف واسطه ها قیمت نهایی آن کاهش چند در صدری دارد.

فروش کاشی سنتی اصفهان

کاربرد های کاشی سنتی اصفهان

کاربرد های کاشی سنتی اصفهان کاشی از سری وسایلی است که کاربرد و مصرف بالایی در ساختمان سازی دارد و برای اجرای یک محیط بهداشتی لازم و ضروری می باشد و مانع از نشت آب به پیکره ساختمان می شود و حتی برای زیبا سازی محیط نیز به کار می رود. به برخی از مهمترین کاربرد های کاشی سنتی اصفهان در این مطلب اشاره می نماییم.

  • از جمله کاربردی ترین مکان های که این کاشی را در آنجا استفاده شده است می توانیم به بنا های تاریخی اصفهان و شهر های مختلفی اشاره نمود در برخی مواقع برای تعمیر و بازسازی از این موارد کمک می گیرند که نشان دهنده گذشته پر بار این کاشی می باشد.
  • حسینیه ها و مساجد یا امامزاده ها از جمله مهمترین این مصارف می باشند چون با ورود دنیا اسلام نقش کاشی ها پر رنگ تر شد و آیات زیبای قرآنی به صورت خطاطی های بسیار شیک ببا این کاشی ها عجین شدند. 
  • مکان های عمومی مانند رستوران ها، قهوه خانه ها، هتل ها، سالن های ورزشی، سالن های کنفرانس، مدارس، دانشگاه ها، حمام و توالت های عمومی و بیمارستان ها همگی برای زیبا شدن و جذب مشتری از این کاشی استفاده می کنند. 
  • یکی از مهمترین کاربردی که می توان از آن به خوبی یاد کرد در داخل منزل و آپارتمان می باشد و می تواند یک دکوراسیون عالی را برای خانه ایجاد کند. اتاق های پذیرایی، سالن، آشپزخانه و سرویس های بهداشتی را می توان با کاشی پوشاند و یک نمای خارق العاده در محیط خانه ایجاد نمود.

تولید کاشی سنتی اصفهان

تولید کاشی سنتی اصفهان کاشی از مهمترین مصالح ساختمانی می باشد که با خاک آهکی ساخته شده است که بیشترین مواد آن سیلیس می باشد در روند تولید کاشی سنتی تمامی مواد با کیفیت بوده و باعث بالا رفتن عمر و بقای ساختمان می شوند. تولید کاشی اصفهان در سالهای اخیر افزایش خوبی یافته است به طوری که نیاز داخل کشور را تامین می کند و در برخی از مواقع نیز برای صادرات در حجم عمده مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید با تناژ بالا همراه با بهترین طراحی انجام می شود که با نام های مختلفی چون معرق، مشبک، هفت رنگ، معقلی و مقرنس اشاره نمود که از بهترین نوع این کالا محسوب می شوند. برای خرید از این محصول به صورت مستقیم می توانید آن را در ابعاد و طرح و رنگ دلخواه در این سایت سفارش دهید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید