مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش کاشی سنتی بین کابینتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاشی بین کابینتی براقصادرات کاشی بین کابینتی

فروش کاشی سنتی بین کابینتی از چندین روش صورت می پذیرد که یکی از مطمئن ترین و رایج ترین روش های دستیابی به آن خرید حضوری و مراجعه به مراکز فروش راه اندازی شده توسط تولید کنندگان و عرضه کنندگان آن می باشد تا همواره بتوانیم بر کیفیت آن نظارت داشته باشیم و با مشاوران فروش مشورت کنیم تا بهترین انتخاب و بهترین خرید را داشته باشیم هم چنین با برقراری تماس تلفنی با مشاوران فروش می توانیم در وقت خود صرفه جویی کرده و به صورت غیر حضوری از محصول اطلاع پیدا کنیم.

کاشی بین کابینتی براق

بسیاری از مشتریان هنگام مراجعه به فروشگاه های ما ابتدا درباره چیستی و ویژگی های کاشی های بین کابینتی از مشاوران فروش ما سوال می پرسند و به دنبال یافتن اطلاعات پیرامون ویژگی ها و کاربرد های آن می باشند؛ در اینجا ما نیز به معرفی این محصول می پردازیم و مشتریان را با انواع مختلف آن آشنا می کنیم.

کاشی بین کابینتی به منظور دیوار پوشی و پر کردن فضای بین کابینت های دیواری و زمینی استفاده می شود و دارای چندین طرح و رنگ و مدل مختلف می باشد تا متناسب با ست اشپزخانه و سلیقه مشتری مورد استفاده قرار بگیرد.

هم چنین این محصول در دو سبک سنتی و مدرن یا کلاسیک طراحی می شود و در دو نوع دست ساز و صنعتی به فروش می رسد تا مشتریان هنگام خرید گزینه های زیادی پیش رو داشته باشند و با دقت عمل کافی بتوانند بهترین گزینه را انتخاب نمایند.

تولید کنندگان ایرانی روی سطح بیرونی کاشی ها را با استفاده از مایع های مخصوصی می پوشانند تا آن ها جلای براق و ظاهر زیبا تری پیدا کنند که این مایع علاوه بر کمک به براق تر شدن کاشی موجب تقویت خاصیت ضد نفوذی آن در برابر رطوبت و عوامل بیرونی می شود.

صادرات کاشی بین کابینتی

جلوه زیبا و ظاهر خاص کاشی های بین کابینتی به خصوص نوع سنتی آن در کنار کیفیت و قیمت استثنایی محصول منجر گردید تا عده زیادی در کشور های دیگر نیز تشویق به خرید کاشی های بین کابینتی ایرانی شوند و در نتیجه این امر با تلاش و کوشش صادرکنندگان ایرانی توام گردید و سالانه سهم صادرات زیادی به کاشی بین کابینتی تعلق گرفت.

صادرات کاشی ایرانی به دیگر کشور ها از دو روش مستقیم و غیر مستقیم صورت می پذیرد و این امر مزایای اقتصادی فراوانی برای کشور ایجاد نمود و راه پیشرفت و تولیدات بیشتر و بهتر را برای تولید کنندگان در آینده نیز هموار تر ساخت.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید