مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش کاشی سنتی تبریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین کاشی سنتی تبریزقیمت کاشی سنتی تبریز

کاشی سنتی تبریز یکی از انواع محصولاتی است که توسط صنایع کاشی و سرامیک فعال در استان تبریز به تولید می ‌رسد. فروش کاشی تبریز همواره از رونق قابل توجهی بهره مند است. چرا که کیفیت و زیبایی این محصول را همواره در میان مشتریان به اثبات رسیده است و به دنبال آن این محصول متقاضیان بسیار زیادی را جذب خود می‌ کند. امروزه نیز فروش کاشی تبریز به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می ‌شود. زیرا فروش غیر حضوری این محصول مورد پسند بسیاری از خریداران قرار گرفته است.

فروش کاشی سنتی تبریز

بهترین کاشی سنتی تبریز

بهترین کاشی سنتی تبریز جدید ترین نمونه از کاشی ها تحت عنوان کاشی سنتی در بازار شناخته می‌ شوند که بهترین نمونه از آن ها توسط تولید کنندگان فعال در استان تبریز تولید و عرضه بازار می ‌شود. کاشی سنتی تبریز به عنوان یکی از بهترین کاشی های شناخته شده در بازار کاشی و سرامیک از شهرت بالایی بهره مند است.

بهترین کاشی سنتی تبریز محصولی است که در روند طراحی و تولید آن نهایت سلیقه و خلاقیت تزریق شده است. همچنین فرمولاسیون بهترین کاشی های سنتی تبریز، به گونه‌ ای در نظر گرفته شده است که می توانند بهترین عملکرد را در محیط های مختلف از خود نشان دهند.

آلومینا و سیلیکا دو عنصر مورد نیاز در فرمولاسیون کاشی و سرامیک ها هستند. در ساختار بهترین نمونه از کاشی های سنتی تبریز، طبق استاندارد های جهانی از این دو ماده استفاده شده است و مقاومت بالایی در برابر ضربه و سایش دارند. از همین جهت بهترین کاشی های سنتی تبریز برای مکان های پر تردد مناسب ‌ترین گزینه به حساب می‌ آیند. چرا که ظاهر و جلای خود را مانند روز اول تا مدت ها حفظ می کنند.

قیمت کاشی سنتی تبریز

قیمت کاشی سنتی تبریز کاشی سنتی تبریز یکی از محبوب‌ ترین انواع کاشی ها در بازار به حساب می ‌آید. این کاشی در طرح ها و نقش های مختلفی به تولید می‌ رسد. قیمت کاشی تبریز به عوامل متعددی بستگی دارد. به طور مثال یکی از مهم ترین عواملی که در قیمت این محصول تاثیر چشم ‌گیری می ‌گذارد، نوع طرح و نقش به کار رفته در ساختار این کاشی می باشد. هر چقدر در کاشی سنتی تبریز از طرح های ظریف تر و پر کار تری استفاده شود، به مراتب قیمت آن افزایش پیدا می کند و می تواند بیشترین تاثیر را در زیباتر شدن دکوراسیون داخلی فضا داشته باشد.

میزان ضخامت و مقاومت کاشی سنتی تبریز در برابر ضربه و میزان ثبات رنگ آن از دیگر عواملی هستند که قیمت کاشی را تحت تاثیر قرار می ‌دهند. کاشی هایی که ضخامت بیشتری دارند و در درون آن ها از رنگ‌ هایی با ثبات بالا استفاده شده است، در برابر ضربه، بیشترین مقاومت را از خود نشان می‌ دهند. لذا از کیفیت منحصر به فردی بهره‌مند هستند و به دنبال آن قیمت آن ها نسبت به نمونه های دیگر بیشتر است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید