مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش کاشی سنتی دست ساز

آنچه در این مقاله می خوانید...

از کاشی دست ساز چه استفاده هایی می شود؟خرید اینترنتی کاشی سنتی دست ساز

استفاده از کاشی های سرامیکی از گذشته های دور در معماری های ایرانی رواج داشته است و امروزه با گسترش این صنعت و رونق گرفتن فعالیت های مربوط به صنایع ساخت و ساز، سهم فروش آن ها نیز شدت گرفت و در نتیجه این امر مقادیر انبوهی از این محصول در مراکز فروش کاشی سنتی دست ساز موجود گردید تا سازندگان و مهندسان عمران بتوانند در مقادیر مورد نیاز به آن دست پیدا کنند.

از کاشی دست ساز چه استفاده هایی می شود؟

کاشی های سنتی دست ساز یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین انواع کاشی های موجود در بازار می باشند و میزان عرضه و تقاضای آن ها به مقدار قابل توجهی از سایر کاشی های صنعتی بیشتر می باشد.

این امر به علت بالا بودن درجه بندی کیفی این کاشی ها در پرتو تلاش ها و کوشش های مستمر می باشد زیرا تولید کنندگان کاشی دست ساز با دقت بالا مواد اولیه درجه یک را انتخاب نمودند و با استفاده از دستگاه های مخصوصی اقدام به تولید این کاشی ها در چندین طرح و رنگ و مدل مختلف نمودند.

این کاشی ها در اشکال هندسی متفاوتی از جمله مربعی، مستطیلی، بیضی، دایره ای، لوزی، چند ضلعی و … عرضه می شوند تا متناسب با سلایق گوناگون و نیاز های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

علاوه بر کف پوشی و دیوار پوشی بنا ها با استفاده از کاشی دست ساز، از آن ها به منظور تولید محصولات و سازه های هنری و تابلو کاشی های سنتی نیز استفاده می کنند و با این کار دکوری ها و وسایل تزئینی بی نظیر و زیبایی را تولید و در اختیار مشتریان قرار می دهند.

خرید اینترنتی کاشی سنتی دست ساز

امروزه با گذشت زمان و تغییر سبک زندگی موجود در جامعه و شدت یافتن فعالیت های بیرون از منزل، خرید های غیر حضوری و آنلاین نیز گسترش یافتند و همگان در جست و جوی سفارش محصول به صورت آنلاین بودند.

در نتیجه تولید کنندگان کاشی سنتی اقدام به راه اندازی صفحات مجازی معتبر و تایید شده نمودند و مشاوران فروش و تیم پشتیبانی مطمئن و کاربلدی را پشت سیستم ها قرار دادند تا به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات مشتریان باشند و با راهنمایی آن ها به منظور انتخاب محصولی درجه یک، مشتریان را از خریدی پر سود و رضایت بخش بهره مند سازند.

آن ها فرایند های ثبت سفارش را با بهترین شیوه انجام می دهند و ان را در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار خریداران قرار می دهند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید