مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش کاشی سنتی شیراز

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات کاشی سنتی شیرازقیمت کاشی سنتی شیراز

کاشی ها یکی از مصالحی هستند که به عنوان پوشش بر روی سطح دیوار یا کف قسمت های مختلف بناهای مسکونی استفاده می شوند. در بسیاری موارد از کاشی های که طرح ها و نقوش خاصی دارند، برای ایجاد تزئیناتی بر روی سقف خانه یا ساخت حوض ها و آبنماها نیز استفاده می گردد. مراکز پخش و فروش کاشی سنتی شیراز، نمونه های مختلف این متریال های زیبا را از کارخانه خریداری کرده و عرضه می نمایند.

فروش کاشی سنتی شیراز

مشخصات کاشی سنتی شیراز

مشخصات کاشی سنتی شیراز کاشی یک نوع مصالح بسیار پر کاربرد و رایج در امر ساخت و ساز است که آن را از جنس خاک رس یا سفال تهیه می کنند. این مصالح و متریال ها به دلیل اینکه از ماده ای به نام لعاب برای ایجاد لایه ای محافظ و روکش در آن ها استفاده می شود، خاصیت آبگریزی دارند.

به همین دلیل هم اکثرا برای پوشش سطح دیواره های سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه از آن ها استفاده می شود. به علاوه می توان قسمت داخلی استخر یا حوضچه های آب را نیز با استفاده از آن ها پوشش داد.

کاشی های سنتی شیراز یک نمونه بسیار زیبا، هنری و ظریف از این وسایل هستند، که آن ها را برای تزئین کردن نمای بیرونی اماکن متبرکه مانند مساجد و حرم امامزاده ها یا ساخت انواع صنایع دستی استفاده می نمایند.

مشخصات ظاهری این کاشی ها این است که معمولا نقوش اسلیمی، طرح های تذهیب، بته جقه و … بر روی آن ها حک می گردد. این ظرح و نقشها حالتی برجسته دارند و یک لایه لعاب شیشه ای و براق هم بر روی آن ها قرار می گیرد تا بر زیبایی و شکوه آنها بیفزاید.

این کاشی ها الزاما به شکل مربع یا مستطیل ساخته نمی شوند و در مواردی آن ها را به شکل های مختلفی طراحی کرده و همچون قطعه های پازل در کنار هم قرار می دهند تا به یک طرح نهایی دست یابند.

قیمت کاشی سنتی شیراز

قیمت کاشی سنتی شیراز کاشی های سنتی مصالح بسیار زیبایی هستند که بیشتر از بحث پوشش و عایق کاری کردن، به تزئینات و نقوش به کار رفته در آن ها توجه می شود و دلیل اصلی استفاده کردن از این متریال ها نیز همین می باشد.

مراکز پخش و فروش کاشی شیراز، نمونه های مختلفی از این کاشی ها را از کارخانه های تولید کننده، در حجم انبوهی وارد کرده و سپس به صورت عمده یا جزئی در بازار عرضه می کنند.

نرخ و قیمت کاشی شیراز، به طرحی که در آن به کار رفته است، جنس ساخت، نوع لعاب، رنگ، ابعاد، درجه کیفی، حجم خرید و شرکت سازنده آن بستگی دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید