مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش کاشی سنتی نقش برجسته

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین کاشی سنتی نقش برجستهخرید کاشی سنتی نقش برجسته

از گذشته تا به حال، کاشی سهم عمده ای را در معماری داشته است. یکی از انواع این محصول که در گذشته و حتی در عصر مدرن برای پوشش دهی سقف، دیوار و کف اماکن تاریخی و مذهبی ایرانی از آن بهره می برند، کاشی سنتی است که ترکیبی از رنگ های زیبا و چشمگیر را به همراه دارد. اما در حوزه فروش کاشی سنتی، یکی از مدل‌های زیبا و باکیفیت این محصول که بیش از همه مورد درخواست برای خرید واقع شده، کاشی سنتی نقش برجسته می باشد.

فروش کاشی سنتی نقش برجسته

بهترین کاشی سنتی نقش برجسته

بهترین کاشی سنتی نقش برجسته یکی از قدیمی ترین و اصلی ترین مصالح ساختمانی که قدمت آن پیشتاز بر هر مصالح دیگری است، کاشی می باشد که اشکال هندسی منظمی را به تصویر کشیده و در انواع کاشی مربعی و مستطیلی دیده می شود.
شاید در گذشته و حتی حالا نیز برای استفاده در کف، دیوار و سقف از کاشی استفاده کرده اند، اما مصارف کاشی در زمان حاضر از اینها هم فراتر رفته و اکنون برای پرداخت المان‌های شهری هم از کاشی، بخصوص کاشی سنتی نقش برجسته که زیبایی خاصی را در خود گنجانده نیز بهره می برند.

همچنین باید گفت بهترین کاشی سنتی نقش برجسته، همان نوعی است که از جنس لعابی و دارای استحکام و کیفیت بالا برخوردار بوده و جنس آن هر چیزی غیر از کاشی شیشه ای باشد، چرا که کاشی های متشکل از جنس شیشه، در عین ظرافت و زیبایی ای که دارند، بسیار حساس اند.

از این کاشی ها که هنرمندان و نقاشان، زیباترین رنگ ها از جمله هزار رنگ را در آن اجرا کرده اند، برای مصارف مختلف همچون ساخت و یا بازسازی اماکن سنتی، تاریخی، فرهنگی، هنری و … کاربرد به عمل می آورند.
این محصولات با نقوش برجسته و رنگ های دل انگیزی که جلوی چشم ظاهر می سازند، ناخواسته بر دل نشسته و نتیجه نهایی کار با آنها به زیباترین و بهترین شکل ممکن، رقم خواهد خورد.

خرید کاشی سنتی نقش برجسته

خرید کاشی سنتی نقش برجسته اگر تصمیم به خرید کاشی نقش برجسته گرفته اید، باید به انتخابتان تحسین گفت، چرا که دست روی تاپ ترین و برترین نوع کاشی گذاشته اید.
این کاشی ها با نقوش برجسته ای که در خود جای داده اند، تصاویر واقعی تر و ملموس تری را در ذهن منعکس نموده و بنابراین زیبایی آنها از هر کاشی دیگری، بیشتر حس می‌شود.

در این کاشی ها که با کیفیت قابل قبولی عجین گشته اند، نقوش مختلفی اجرا گشته که هر کدام از آنها در جایگاه خود، زیبا و ارزشمند می باشند، بنابراین به هنگام خرید این محصول می توانید کاشی هایی همراه با نقوش متنوع و اصیل ایرانی نظیر این موارد را دیده و سفارش دهید:

  • کاشی برجسته دارای طرح اسلیمی
  • کاشی برجسته دارای طرح تلفیقی
  • کاشی با طرح ایرانی
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید