مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش کاشی سنتی هفت رنگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های کاشی سنتی هفت رنگتولید کاشی سنتی هفت رنگ

در مراکز مجاز خرید و فروش بهترین کاشی سنتی هفت رنگ اصل و استاندارد انجام شده و معاملات زیادی در این زمینه توسط فروشنده های این محصول انجام می شود به همین دلیل فروش x در بازارهای کشوری به طور گسترده ای انجام می شود.

فروش کاشی سنتی هفت رنگ

ویژگی های کاشی سنتی هفت رنگ

ویژگی های کاشی سنتی هفت رنگ

  • کاشی لعاب دار : کاشی های لعابدار توسط یک سطح شیشه ای ساخته می شوند که پس از پخت رنگ و الگوی کاشی را برای براق شدن و تمیز کردن آن آسان می کنند. از این کاشی ها می توان برای دیوارهای سرویس بهداشتی ، توالت ، آشپزخانه استفاده کرد و همچنین تنوع طرح و رنگ روی این کاشی ها از نقاط قوت آن است.
  • کاشی سرامیک :این کاشی ها معمولاً از خشت یا مواد معدنی مشابه ساخته می شوند و تمام مراحل (فرآوری و لعاب کاری) باید در گرما انجام شود. کاشی و سرامیک به دو صورت لعاب دار و غیر لعاب وجود دارد.
  • کاشی فرش :این کاشی ها تقریباً شبیه آجر و ضخیم تر از آجر هستند. از این کاشی ها برای کف سازی ، پاسیو و بعضاً سرویس های بهداشتی استفاده می شود و پس از نصب به آب بندی یا باندینگ نیاز دارد.
  • کاشی معرق :این کاشی ها در قطعات چینی یا سرامیکی 2.5 سانتی متری ساخته می شوند و می توانند به صورت جداگانه روی صفحات پلاستیکی یا کاغذی نصب یا پیش نصب شوند و سپس مورد استفاده قرار گیرند. این موزاییک ها دو نوع لعاب دار و غیر لعاب دارند.

تولید کاشی سنتی هفت رنگ

تولید کاشی سنتی هفت رنگ کارخانه های داخل کشور تولید کاشی هفت رنگ را عهده دار هستند. این شرکت های تولیدی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بهترین و با کیفیت ترین ماشین الات صنعتی تولید را انجام می دهد و تاکنون بسیار موفق بوده و توانسته با تولیدات درجه یک و مرغوب خود در پیشرفت اقتصادی ایران بسیار تاثیر گذار باشد.

این کارخانه ها با هدف توسعه ی بیشتر و مدرن سازی سبد محصولات و گسترش روابط تجاری برای صادرات و واردات همکاری خود را با شرکت های بزرگ و معتبر جهانی شروع کرده است تا بتواند به پیشرفت بالایی دست پیدا کند. صادرات با درآمد ارزی که به همراه دارد به اقتصاد کشور و توسعه و پیشرفت تولیدی کمک زیادی می کند.

این مراکز با توجه به نیاز بازارها فروش این محصولات را بر عهده داشته تا علاوه بر توسعه میزان فروش کاشی هفت رنگ ،  این محصولات را به مشتریان معرفی نماید و آنها را از عملکرد و کارایی این محصولات مطلع نمایند. تخصصی ترین مرکز خرید و فروش با وجود کارشناس و مشاوران راه اندازی شده و این محصولات را با ارائه بهترین خدمات ممکن به مشتریان داده و به فروش می رساند.

برای داشتن خریدی مطمئن مراجعه به نمایندگی های مجاز و این فروشگاه ها بهترین راه بوده و می توان با اطمینان از اجناس خریداری شده از این محصولات استفاده کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید