مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش کاشی طرح سنتی یزد

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات فنی کاشی طرح سنتیتولیدی کاشی طرح سنتی یزد

کاشی طرح سنتی یزد در ابعاد مختلف و طراحی زیبا و متنوع با کیفیت بسیار مرغوب قیمت عمده و مستقیم از طریق فروشگاه های غیر حضوری به فروش می رسد. مقاومت و ماندگاری عالی، طراحی مناسب و رنگ های زیبا و مسحور کننده لاجوردی و فیروزه ای و ….جزو مواردی هستند که مشتریان را ترغیب به خرید این محصول می نماید. استفاده از این کاشی ها در سر در مساجد و بناها و اماکن مختلف کاربرد دارد.

فروش کاشی طرح سنتی یزد

مشخصات فنی کاشی طرح سنتی

مشخصات فنی کاشی طرح سنتی کاشی طرح سنتی همواره پر طرفدار بوده و کارایی گسترده ای در بسیاری از اماکن دارد. از مشخصات این محصول می توان به دوام و ماندگاری بالایی که دارد اشاره کرد. در برابر شرایط جوی بسیار مقاوم هستند.

اغلب از رنگ های فیروزه ای و لاجوردی و…. در طراحی آن استفاده می شود. ابعاد متفاوتی دارند و وقتی در کنار هم چیدمان می شوند منظره جذابی برای بیننده متصور می شود. نمادی از فرهنگ و آیین سنتی است.

در تولید این نوع کاشی لعاب به کار برده می شود و بسیار شفاف و شیشه ای است و اصولا به شکل تزئینی و کاربردی قابلیت مصرف دارد. می توان گفت به نوعی عایق نیز محسوب می شوند و با توجه به لعابی که دارند عایق محافظتی بسیار مناسبی در برابر شرایط مختلف اعم از نور خورشید و هر گونه رطوبت می باشند. روی هم رفته باید گفت به لحاظ کیفی در رده بسیار خوبی قرار گرفته اند.

تولیدی کاشی طرح سنتی یزد

تولیدی کاشی طرح سنتی یزد کاشی طرح سنتی یزد در ابعاد استاندارد و طراحی در انواع مختلف اعم از آیات قرآنی، تذهیب، گل، بته، مرغ …..و رنگ های بسیار چشم نواز و روح پرور با بهترین کیفیت تولید و روانه بازار می شود. سفارش انواع کاشی سنتی در ابعاد ایده آل به مراکز تولیدی کاشی امکان پذیر است.

فروش کاشی با کیفیت بسیار عالی و ماندگاری خوب با قیمت عمده و مستقیم از طریق فروشگاه های غیر حضوری امکان پذیر است. کاشی هایی که با طراحی سنتی به بازار عرضه می شوند قابلیت استفاده در فضاهایی مانند انواع رستوران ها، قهوه خانه ها، فضاهای فرهنگی ، هنری و …. دارد.

این محصول به شکل کلی و جزئی به بازار عرضه می شود منتهی طبق یک قاعده کلی خرید در تعداد زیاد به لحاظ قیمت مناسبتر می باشد و مقرون به صرفه است. وب سایت در قالب یک فروشگاه اینترنتی می تواند در ارائه خدمات متعددی از قبیل کالاها و محصولات همواره بهترین ها و با کیفیت ترین ها را به شما عزیزان معرفی نماید. انواع کاشی یزد با طرحی متنوع و رنگ های بی بدیل و ابعاد گوناگون را می توانید از طریق سایت تهیه و خریداری نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید