مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش کاشی هفت رنگ دست ساز ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های جدید کاشی دست سازسفارش کاشی هفت رنگ دست ساز
کاشی سنتی اصفهان

هنر و استعداد هنرمندان و طراحان ایرانی از گذشته همواره زبانزد همگان حتی در کشور های مختلف بوده است و‌ امروزه نیز تولید کنندگان ایرانی با تولید انواع کاشی هفت رنگ دست ساز ایرانی خود را مورد توجه هنردوستان قرار دادند و با طراحی های ظریف و بی نظیری که روی این کاشی ها انجام دادند محبوبیت خود را در میان مشتریان چندین برابر نمودند.

مدل های جدید کاشی دست ساز

انواع کاشی های دست ساز که به طور معمول کاشی های سنتی را در بر می گیرند با داشتن کیفیت ویژه و عملکرد دقیق خود روز به روز مشتریان بیشتری را جذب کرده و سهم فروش بالایی را به خود اختصاص می دهند.

این کاشی ها زیر دست طراحان ایرانی در چندین مدل و طرح مختلف وارد بازار شده اند تا مورد پسند سلایق گوناگون قرار بگیرند و بتوانند رضایت اکثریت مشتریان و مصرف کنندگان را جلب کنند.

وجود رنگبندی های متنوع در کاشی های هفت رنگ دست ساز منجر شده تا مشتریان بتوانند هنگام به کارگیری این محصول آن را با سرویس منزل خود و یا اشیای موجود در مکان مورد استفاده ست کنند و جلوه ای زیبا پس از استفاده ایجاد کنند.

کاشی های هفت رنگ که نوعی کاشی خشتی و سنتی می باشند در دو نوع صنعتی و دست ساز یافت می شوند که نوع صنعتی آن با توجه به فرایند هایی مشخص در کارخانه های بزرگ تولید می شود و برش می خورد اما نوع دست ساز آن با دقت و حساسیت بالای هنرمندان ایرانی و با استفاده از ابزارالات ابتدایی و ساده تولید می شود و پس از برش و طراحی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

سفارش کاشی هفت رنگ دست ساز

خرید کاشی هفت رنگ از چندین طریق صورت می پذیرد و مشتریان همواره در پی یافتن روش های آسان تر و نوین تر برای دستیابی به آن می باشند.

از زمان های گذشته خرید مستقیم و حضوری نسبت به دیگر روش ها برتری داشته است اما امروزه با ایجاد وب سایت ها و صفحات مجازی معتبر و تایید شده و درگاه های پرداخت امن امکان خرید آسان تر مشتریان فراهم شده است تا آن ها بدون اتلاف وقت و از محل کار یا منزل بتوانند به محصول مورد نظر دست پیدا کنند و اقدامات مربوط به سفارش آنلاین کاشی هفت رنگ و پرداخت هزینه را آغاز کنند و از خریدی رضایت بخش و پر سود برخوردار شوند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید