مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید کاشی هفت رنگ کاشان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های مختلف کاشی هفت رنگ کاشانبازار کاشی هفت رنگ کاشان
587555

دقت بالا و حساسیت سازندگان کاشی هفت رنگ کاشان منجر شد تا محصول تولیدی آن ها از درجه بندی کیفی بالایی برخوردار باشد و بتواند در عرصه رقابت میان دیگر کشور ها پیروز شود و به این ترتیب این بازار را به دست بگیرند؛ این کاشی ها ماندگاری و دوام بالایی طی استفاده از خود نشان می دهند و طی چند سال متوالی همواره روند صعودی در خرید و فروش را در دست داشته اند.

مدل های مختلف کاشی هفت رنگ کاشان

کاشی هفت رنگ که نوعی کاشی سنتی می باشد در تولیدی های مختلفی در شهر های گوناگون تولید می شوند و هر یک با برندی خاص و ویژگی هایی منحصر به فرد وارد بازار می شوند.

انواع کاشی های سنتی کاشان از جمله کاشی هفت رنگ یا خشتی با دقت و حساسیت زیادی تحت نظارت مستقیم تولید کنندگان کاربلد و ماهر تولید می شود و در هر فرایند تولید آن روی محصول آزمایش های متعددی انجام می شود تا آن ها همواره از استاندارد بودن محصول اطمینان داشته باشند و سپس آن را در اختیار مشتریان قرار دهند.

یکی از مدل های پر فروش کاشی کاشان، کاشی فیروزه ای می باشد که با رنگ ها و طرح های بی نظیر توجه هر سلیقه ای را جلب می کند و جلوه ای دلنشین و بی نظیر را در محیط مورد استفاده ایجاد می کنند.

انواع دیگر آن با نام کاشی های سنتی مذهبی وارد بازار می شوند که به منظور دیوار پوشی یا کف پوشی مکان های سنتی و تاریخی و مذهبی مانند مساجد، گنبد ها، موزه های مذهبی و … مورد استفاده قرار می گیرند.

برخی از کاشی های کاشان دارای نوشته هایی روی خود می باشند که مشتریان با خریداری آن ها می توانند آن ها را قاب کنند و به عنوان دکوری از این استفاده نمایند.

بازار کاشی هفت رنگ کاشان

کیفیت ویژه در کنار قیمت استثنایی کاشی هفت رنگ کاشان منجر شده تا روز به روز تقاضا ها برای خرید و دسترسی به آن شدت بگیرد و مشتریان بیشتری مجذوب ان شوند.

امروزه بازار کاشی هفت رنگ کاشان رونق زیادی گرفته است و علاوه بر بازار داخلی، تحولی عظیم را در بازار های خارجی دیگر کشور ها نیز ایجاد کرده است.

به طوری که این محصول مشتریان زیادی را در بازار های خارجی جلب کرده و سهم صادرات زیادی را در سال به خود اختصاص داده است و به محصولی موفق در بازار تبدیل شده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 1.5]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید