مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز آجر لعابدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدلهای جدید آجر لعابدارمرکز خرید آجر لعابدار

آجر لعابدار یک نوع آجر بسیار با کیفیت است که از آن به صورت گسترده در صنعت ساختمان سازی استفاده می شود. قیمت روز این نوع آجر بسیار مقرون به صرفه می باشد و همه افراد می توانند آن را تهیه کنند. اطلاع از قیمت روز این محصول به افراد کمک می کند تا بتوانند بهترین مدل های این کالا را با اطمینان خاطر بسیار زیاد تهیه کنند. قیمت روز آجر های لعابدار وابسته به سطح کیفی آن می باشد.

قیمت روز آجر لعابدار

مدلهای جدید آجر لعابدار

مدلهای جدید آجر لعابدار آجر های لعابدار به آجر هایی گفته می شود که شیوه تولید آنها تقریبا مشابه به آجر های معمولی می باشد با این تفاوت که در تولید آنها از لعاب کاشی استفاده می گردد. این نوع آجر بیشتر در نمای خارجی ساختمان ها استفاده می شود و از دوام و مقاومت بسیار زیادی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف از خود نشان خواهد داد.

ماده اصلی و اولیه برای تولید این مدل آجر خاک رس می باشد. استفاده از خاک رس در تولید این کالا باعث شده تا دوام و استحکام این کالا در برابر ضربه تا میزان قابل توجه ای افزایش پیدا کند. استفاده از لعاب در تولید این نوع آجر باعث شده تا این کالا در برابر نفوذ آب بسیار مستحکم باشد.

آجر های لعابدار را می توان بر اساس فاکتور های مختلفی طبقه بندی کرد که مهمترین آن طرح و مدل این کالا می باشد. برحی از مدل های این محصول به صورت آجر نسوز هستند و رنگ تیره ای دارند. برخی دیگر از مدل های آن به صورت آجر ساده هستند و رنگ روشنی دارند.

مشتریان گرامی می توانند از هر یک از مدل های این نوع آجر برای تزئین نمای خارجی ساختمان ها استفاده کنند. این محصول نقش مهمی در زیبایی ساختمان ها خواهد داشت و در سایز و اندازه های مختلفی در بازار موجود است.

مرکز خرید آجر لعابدار

مرکز خرید آجر لعابدار خرید آجر لعابدار در سال های اخیر تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است که اصلی ترین دلیل آن کیفیت بسیار عالی این محصول می باشد. برای خرید این محصول همواره مشتریان گرامی به قیمت آن توجه می کنند.

هر چه قیمت تمام شده آجر های لعابدار کاهش پیدا کندف تمایل افراد به خرید و سفارش آن بیشتر خواهد شد. این سایت اصلی ترین و معتبر ترین مرکز خرید آجر های با کیفیت و درجه یک لعابدار در کشور می باشد که این محصولات را با کیفیت تضمین شده به بازار ارائه می کند. قیمت آجر لعابدار در سطح مقرون به صرفه ای قرار دارد و همه می توانند آن را تهیه کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید