مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز کاشی سنتی حیاط

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه ساخت کاشی سنتی حیاطفروشنده کاشی سنتی حیاط

کاشی سنتی حیاط یکی از محبوب ‌ترین انواع کاشی های ارائه شده در بازار می باشد. قیمت کاشی حیاط سنتی به عوامل متعددی بستگی دارد‌. به طور مثال میزان مقاومت کاشی در برابر ضربه یکی از عواملی است که به شدت قیمت این محصولات تحت تاثیر قرار می دهد. همچنین هر چقدر کاشی حیاط ضخامت بیشتری داشته باشد، کیفیت و قیمت آن افزایش می یابد. نوع طراحی به کار رفته در سطح کاشی حیاط نیز از دیگر فاکتور هایی است که در میزان قیمت کاشی حیاط موثر است.

قیمت روز کاشی سنتی حیاط

نحوه ساخت کاشی سنتی حیاط

تابلو کاشی

کاشی سنتی حیاط یکی از انواع کاشی های سنتی به حساب می‌ آید که معمولاً برای کف محیط های بیرونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به این که کاشی های سنتی حیاط همواره در معرض عوامل جوی قرار می‌ گیرند، لذا سعی می‌ شود تا در فرایند ساخت آن ها از مواد و عناصری استفاده شود تا مقاومت این کفپوش ها در برابر رطوبت و نور خورشید افزایش پیدا کند.

نحوه ساخت کاشی سنتی حیاط بدین صورت است که ابتدا از معادن مربوطه خاک هایی را که دارای مواد و عناصر مورد نیاز برای ساخت کاشی هستند، استخراج می‌ کنند. سپس توسط آزمایشگاه های مخصوصی، خاک چینی را از لحاظ دارا بودن چنین مواد و عناصری غنی‌ سازی می‌ کنند. سیلیکا و آلومینا دو عنصری هستند که در فرایند ساخت کاشی سنتی نقش اساسی را بر عهده دارند. این دو ماده می ‌توانند مقاومت کاشی را در برابر ضربه، حرارت و رطوبت افزایش دهند.

در فرایند ساخت کاشی سنتی حیاط، سعی می ‌شود تا درصد جذب رطوبت کاشی به صفر برسد تا کاشی در تماس مستقیم با رطوبت و عوامل جوی طول عمر بالایی داشته باشد.

سپس خاک های چینی غنی سازی شده را با آب مخلوط کرده و گل حاصل شده را در قالب های مخصوصی می ‌ریزند و در کوره قرار می‌ دهند. در نهایت کاشی ‌های از قالب بیرون آمده، لعاب کاری می شوند و از طرح‌ ها و نقش‌های سنتی در سطح شان طراحی می‌ شود.

در این مرحله از رنگ هایی با ثبات بسیار بالا بهره می‌ گیرند تا کاشی در برابر نور مستقیم خورشید ثبات رنگ بالایی داشته باشد. لازم به ذکر است لعاب کاری کاشی موجب می‌ شود تا این محصول دارای جلا و براقیت خاصی باشد.

فروشنده کاشی سنتی حیاط

فروشنده کاشی سنتی حیاط کاشی سنتی حیاط از جمله یکی از جدید ترین محصولاتی است که توسط صنایع کاشی و سرامیک به تولید می ‌رسد. استفاده از این کاشی، به عنوان کفپوش در کف فضا های بیرونی امروزه بسیار رایج شده است. چرا که این کاشی ها می توانند بیشترین تاثیر را در زیباتر شدن محیط داشته باشند.

با توجه به این موضوع فروشنده کاشی حیاط همواره باید سعی داشته باشد تا از زیبا ترین نمونه از این محصولات در ویترین فروش خود در نظر بگیرد. همچنین باید توجه داشته باشد که قبل از تامین این محصول از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل کند. چرا که ارائه محصولی با کیفیت و مرغوب از جمله یکی از فاکتور هایی است که باعث افزایش اعتبار فروشنده می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید