مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز کاشی طرح سنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدلهای مختلف کاشی طرح سنتیبازار فروش کاشی طرح سنتی

خریداران علاقه مند به اجناس سنتی و از جمله کاشی سنتی بهتر است بدانند که معمولا اجناس سنتی قیمت بالاتری دارند. کاشی طرح سنتی نیز از این قاعده مستثنی نیست، به خصوص اگر کاشی سنتی دست ساز باشد، به نسبت سختی کار و زمانی که صرف آن شده است، قیمت کاشی را متغیر می کند.

قیمت روز کاشی طرح سنتی

مدلهای مختلف کاشی طرح سنتی

مدلهای مختلف کاشی طرح سنتی کاشی سنتی در طرح و ابعاد و اندازه و شکل های مختلف ساخته می شود و در شهرهایی چون اصفهان و یزد بیش از دیگر شهرها می توان زیباترین و اصیل ترین انواع کاشی سنتی را پیدا کرد. یکی از انواع کاشی سنتی نوع دست ساز آن است که زمان زیادی صرف تهیه آن می شود و سختی کار نیز دو چندان است و از این جهت قیمت بیشتری دارد.

برخی کاشی های سنتی ساده و برخی گلدار است. نوع دیگر کاشی های سنتی فیروزه ای و آبی رنگ است و زیبایی بیشتری دارد و سنتی بودن کاشی را بیشتر نمایان می کند. کاشی ها انواع دیگری نیز دارد که با توجه به جنس و طرحهای آن نامگذاری می شود، مانند کاشی معرق و مشبک و هفت رنگ و غیره. کاشی ها در مدلهای متنوع کوچک و بزرگ و گلدار و ساده در بازار موجود است و برای اینکه زیبایی آن در ساختمان بیشتر جلوه کند، بهتر است با توجه به اینکه کاشی برای کدام قسمت ساختمان به کار می رود، انتخاب شود. 

بازار فروش کاشی طرح سنتی

بازار فروش کاشی طرح سنتی امروزه استفاده از کالای سنتی به دلیل زیبایی و جذابیت خاص رواج یافته است و طرفداران زیادی دارد. استفاده از کاشی سنتی نیز به دلیل نشان دادن فرهنگ اصیل ایرانی و عوامل دیگر پر استفاده است و در ساخت و تعمیر بعضی اماکن مثل مساجد و مکانهای تاریخی و حتی ساخت بسیاری از خانه های مسکونی کاشی سنتی بسیار پرکاربرد است. از این روی بازار کاشی طرح سنتی برای خرید و فروش رونق خوبی دارد.

بازار فروش کاشی سنتی بسته به تولید کننده و برند های مختلف که صاحب نام باشند یا نباشند، زیاد و کم می شود. هر چه کیفیت کاشی طرح سنتی مرغوبتر و بادوام تر باشد و همچنین طرحهای آن زیباتر باشد و جلوه بیشتری داشته باشد و خلاقیت در آنها به کار رفته باشد، قیمت کاشی سنتی را کاهش و یا افزایش می دهد و به دنبال آن بازار فروش کاشی را بالا و پایین می کند.

هر چه تبلیغات و اگهی رسانی تولید کننده و فروشندگان درباره کاشی سنتی بیشتر باشد، خریداران زیادی جذب می شوند و بازار فروش رونق خوبی می یابد. همچنین و روش اطلاع رسانی و تبلیغات بر بازار فروش اثر دارد و امروزه تبلیغات در فضای مجازی می تواند به فروش بیشتر و رونق گرفتن بازار فروش کمک شایانی بکند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید