مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده کاشی سنتی رنگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی بارز کاشی سنتی رنگ چیست؟توزیع عمده کاشی سنتی رنگ

کاشی یکی از مصالح ساختمانی پرمصرف و پر کاربرد است که در نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شود. کاشی سنتی رنگ یکی از باکیفیت ترین کاشی های تولیدی بوده که در نمای خارجی ساختمان های تاریخی و مذهبی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت عمده کاشی سنتی رنگ بسیار مقرون به صرفه تر از قیمت خرده می باشد. برای خرید کاشی سنتی به صورت عمده به کیفیت و استحکام آن دقت کنید.

قیمت عمده کاشی سنتی رنگ

ویژگی بارز کاشی سنتی رنگ چیست؟

ویژگی بارز کاشی سنتی رنگ چیست؟

  • کاشی سنتی مقاومت بسیار زیادی در مقابل گرما و سرما دارد و استفاده آن در دیوار و ارتفاعات بسیار زیاد موجب ترک برداشت آن نمی شود بلکه نصب آن بر روی دیوار، استحکام دیوار را افزایش می دهد. کاشی سنتی جاذب بسیار قوی رطوبت می باشد و می تواند انواع رطوبت را به خود جذب کرده و مانع نفوذ رطوبت به داخل دیوار و ساختمان شود.
  • کاشی سنتی گاه در دکوراسیون داخلی هم استفاده شده و فضای کلاسیک و سنتی در داخل ساختمان ایجاد می کند. همچنین کاشی سنتی را در داخل ساختمان نصب می کنند تا عایق رطوبت باشد و همچنین در مکان های تاریخی کاشی های سنتی را به کار می برند تا فضایی سنتی به این مکان بدهند.
  • کاشی سنتی از سفال تشکیل می شود. این کاشی از بهترین طرح های کاشی است و رنگ این کاشی از رنگ طبیعی خاک رس بوده و ماندگاری زیادی دارد. رنگ را بعد از پخت کاشی سنتی به آن اضافه می کنند و بعد افزودن رنگ دوباره کاشی در کوره پخته می شود. رنگ کاشی سنتی در برابر نور مستقیم و رطوبت عوض نمی سود زیرا کاشی سنتی از بهترین مواد اولیه تولید می شود.

توزیع عمده کاشی سنتی رنگ

توزیع عمده کاشی سنتی رنگ نرخ عمده کاشی براساس فاکتور های متعددی تعیین می شود. کیفیت کاشی سنتی یکی از فاکتور های مهم در تعیین قیمت است. اگر کاشی سنتی از بهترین مواد اولیه زیر نظر تولید کنندگان حرفه ای تولید شود، کیفیتی درخور خواهد داشت و بدین ترتیب قیمتی متفاوت تر خواهد داشت. حجم خرید کاشی نیز بر قیمت تاثیر می گذارد.

اگر کاشی را با حجم زیاد خریداری نمایید ، قیمت آن ارزان تر خواهد بود زیرا حجم بالا خرید عمده محسوب شده و قیمت پایین تری دارد. مکانی که کاشی سنتی از آن جا خریداری می شود نیز تعیین گر قیمت خواهد بود.

توزیع عمده کاشی در درجه های کیفی مختلفی انجام می شود و به همین سبب کاشی سنتی نرخ های متفاوتی دارد. در خرید دقت کنید که کاشی سنتی که میخرید بالاترین کیفیت را داشته باشد. کیفیت بالا دوام بالای کاشی را به دنبال دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید