مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کاشی سنتی ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین کاشی سنتی ایرانیفروش کاشی سنتی ایرانی

کاشی سنتی ایرانی از جمله محصولات بسیار مستحکم و مقاومی می باشد که جهت پوشش انواع دیوارها و کف ساختمان ها به کار می‌رود و از طرح های مختلفی که معمولا جلوه ای از فرهنگ و سنن ایرانی است برخوردار می‌باشد. معمولا امروزه انواع کاشی های سنتی در طرح های گوناگون و تنوع رنگی زیاد تولید می‌گردد که هر کدام از قیمت های متنوعی برخوردار هستند. قیمت کاشی ایرانی با توجه به نحوه خرید و فروش آن و میزان کیفیت مواد سازنده این محصول تعیین می‌شود.

قیمت کاشی سنتی ایرانی

بهترین کاشی سنتی ایرانی

بهترین کاشی سنتی ایرانی امروزه انواع کاشی های سنتی در طرح های گوناگون توسط برندهای سازنده با استفاده از مرغوب ترین مواد تولید می گردد و در مکان های مختلف همچون مساجد، مدارس، دانشگاه ها، موزه ها و … مورد استفاده قرار می گیرند.
 کاشی های سنتی همچنین استفاده بسیار زیادی در منازل، هتل ها و رستوران های دارند که از دکوراسیون کلاسیک برخوردار هستند و جذابیت فوق العاده ای به این مکان ها می بخشد.

برخی از پر استفاده ترین کاشی های سنتی شامل کاشی سنتی مساجد، کاشی سنتی سر درب ها، کاشی سنتی آشپزخانه، کاشی سنتی نمای ساختمان ها، کاشی سنتی گنبدها و … می باشند.

بنابراین امروزه استفاده بسیار زیادی از انواع کاشی های سنتی می گردد و می توان برخی از خصوصیات و ویژگی های بهترین کاشی سنتی ایرانی را به صورت زیر شرح داد:

  • کاشی سنتی ایرانی دارای کمترین میزان آب می باشد و به همین جهت هیچ گونه تخلخلی در بافت این کاشی به وجود نمی آید و این ویژگی موجب دادن مقاومت زیاد به این کاشی در برابر لک پذیری و یخ زدگی داده است.
  • معمولا کاشی سنتی ایرانی دارای ابعاد و اندازه های استاندارد و مناسب می باشند و ابعاد مستطیلی شکل خود را حفظ می نماید و سطح صاف و مناسبی دارند.
  • این کاشی ها همچنین مقاومت بالایی در برابر خوردگی و مواد شوینده و آلوده کننده دارند و دچار هیچ گونه ترک خوردگی و پوسته پوسته شدگی نخواهند شد.
  • از دیگر ویژگی های کاشی های سنتی می توان به مقاومت بسیار بالایی آنها اشاره کرد که در برابر حرارت و نور خورشید از خود نشان خواهند داد.

فروش کاشی سنتی ایرانی

فروش کاشی سنتی ایرانی امروزه از کاشی های سنتی ایرانی در مکانهای مختلف همچون مساجد، رستوران ها، دانشگاه ها، پارک ها، موزه ها و .. بسیار استفاده می نمایند و زیبایی خارق العاده ای به این مکان ها می بخشند.
 بنابراین با توجه به مصارف بالایی این محصولات تقاضا برای خرید این کاشی ها همواره بالا است و به همین جهت فروش کاشی ایرانی توسط برندهای سازنده به شیوه های گوناگونی میسر می گردد تا مشتریان امکان خرید آسان این مصالح ساختمانی را داشته باشند.

فروش کاشی سنتی ایران به صورت اینترنتی معمولا محبوبیت بیشتری در بین مشتریان دارد چرا که مشتریان با قیمت باصرفه و در زمان کوتاه تری به تهیه این محصولات خواهند پرداخت.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید