مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کاشی سنتی ایرانی درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی کاشی سنتی ایرانیتوزیع کاشی سنتی ایرانی

کاشی ها جزء قدیمی ترین محصولات تزئینی معماری ایرانی محسوب می شود. کاشی های مدل های مختلف و متنوعی داشته و همچنین در سایز ها و ابعاد گوناگونی قابل خریداری است. کاشی سنتی ایرانی جزء یکی از زیبا ترین و شیک ترین کاشی های دنیا به حساب می آید. مرکز کاشی سنتی ایرانی، زیبا ترین و با کیفیت ترین کاشی های مرغوب را در رنگ های منحصر به فرد و قیمت های مناسب و استثنائی به فروشگاه ها و مشتریان و متقاضیان خود عرضه می کند.

قیمت کاشی سنتی ایرانی درجه یک

معرفی کاشی سنتی ایرانی

معرفی کاشی سنتی ایرانی کاشی سنتی ایرانی از سرامیک های بسیار مرغوب و با کیفیت تشکیل شده اند. این سرامیک ها نشکن هستند و بسیار با دوام و کیفیت می باشند. این کاشی ها طرح های سنتی ایرانی و اصیل را بر روی خود داشته و همچنین شرکت های سازنده طرح های سفارشی مشتریان را نیز بر روی کاشی ها اجرا می کنند. کاشی های سنتی ایرانی خدمات پس از فروش بسیار قوی داشته و مشتریان می توانند آن ها را در صورت نارضایتی آن ها را تعویض نمایند.

کاشی های سنتی ایرانی هم به صورت کارگاهی و دستی و هم به صورت کارخانه ای و صنعتی تشکیل و ساخته می شوند. این کاشی های ساخته شده ابعاد بسیار متنوع و زیادی داشته و مشتریان می توانند طبق سلیقه خود و محیط مورد استفاده، انواع آن ها را با سایز های استاندارد و معقولی خریداری نمایند.

توزیع کاشی سنتی ایرانی

توزیع کاشی سنتی ایرانی مرکز توزیع کاشی سنتی ایرانی، بهترین و با کیفیت ترین کاشی ها را در طرح های بسیار زیبا و خاص و رنگ های منحصر به فرد و زیبا به مشتریان و متقاضیان و فروشگاه های فروش عرضه و ارائه می کنند. قیمت کاشی سنتی ایرانی به عوامل مختلف و متنوعی بستگی داشته که در اینجا به بررسی برخی از آن ها می پردازیم:

اولین و مهم ترین عامل در تعیین قیمت های کاشی سنتی ایرانی، جنس آن ها است. در بین جنس های مختلف ساخت کاشی، سرامیک مرغوب و با کیفیت جزء بهترین جنس ها برای ساخت کاشی می باشند و بسیار با دوام هستند.

عامل بعدی در تعیین سایز کاشی ها، اندازه و ابعاد آن ها می باشد. به هر میزانی که اندازه و ابعاد کاشی ها بزرگ تر و پهن تر باشند، به همان میزان قیمت نهایی آن ها افزایش یافته و نسبت به کاشی های کوچک تر و ظریف تر، قیمت بیشتری داشته و گران تر هستند.

عامل بعدی در تعیین قیمت نهایی کاشی ها، طرح های حک شده روی آن ها است. کاشی هایی که دارای طرح های سنتی و قدیمی ایرانی هستند نسبت به طرح های جدید و چاپی و کارخانه ای، قیمت بیشتری داشته و گران تر هستند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید