مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کاشی سنتی تابلو

آنچه در این مقاله می خوانید...

از کاشی سنتی چه استفاده هایی می شود؟قیمت های مختلف کاشی سنتی تابلو
کاشی سنتی تابلو

با افزایش تقاضای بازار برای خرید و دستیابی به انواع کاشی و سرامیک انواع مختلف از این محصول در بازار عرضه گردید تا بتواند پاسخگوی نیاز روز افزون بازار باشد، هم چنین با گذشت زمان کاشی های سنتی نیز به منظور استفاده در ساخت و ساز و کف پوشی و حتی به منظور ساخت انواع وسایل و دست ساز های هنری نیز تولید و عرضه شدند که مشتریان به منظور اطلاع یابی از قیمت کاشی سنتی تابلو می توانند از روش های متعددی اقدام کنند.

کاشی سنتی تابلو

 

از کاشی سنتی چه استفاده هایی می شود؟

انواع کاشی های سنتی که در چندین طبقه با انواع و اسم های مختلف عرضه می شوند هر یک مورد استفاده های ویژه و منحصر به فردی قرار می گیرند.

به طور مثال برخی از کاشی های سنتی که با نام کاشی معرق وارد بازار می شوند با جلای زیبای خود به منظور پوشاندن گنبد ها و … مورد استفاده قرار می گیرند و برخی دیگر از انواع کاشی های سنتی به منظور تولید انواع محصولات هنری و دست ساز و انواع تابلو های کاشی شکسته و کاشی کامل استفاده می شوند.

این کاشی ها دارای ضخامت کمتری می باشند و از ظرافت چشمگیری برخوردار هستند تا بتوانند طی استفاده آسان تر برش بخورند و مورد استفاده سازندگان قرار بگیرند.

برخی از کاشی های سنتی نیز دارای طرح های ویژه ای می باشند که توسط طراحان مستعد و توانمند ایرانی دارای نقش و نگار های ویژه ای گردیده اند و از آن ها به منظور تولید تابلو های دکوری استفاده می شود.

این تابلو ها با جلوه زیبای خود در کنار کیفیت مثال زدنی که دارند روز به روز مشتریان بیشتری را جذب کرده و سهم فروش زیادی را به خود اختصاص داده اند.

 

قیمت های مختلف کاشی سنتی تابلو

این کاشی ها در عین داشتن کیفیت و جلوه زیبا، با قیمت های باورنکردنی و مناسبی به فروش می رسند زیرا تولید کنندگان و عرضه کنندگان این محصول همواره در پی ایجاد شرایط فروش ویژه و یا عرضه بدون واسطه کاشی تابلو بوده اند تا این محصول با مناسب ترین قیمت و آسان ترین روش در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

عواملی چون درجه بندی کیفی محصول، ابعاد و اندازه آن، میزان طراحی ها و نقش و نگار های روی کاشی، برند محصول و … در قیمت گذاری کاشی تابلو موثر می باشند و مشتریان با توجه به بودجه خود می توانند هر یک را انتخاب و خریداری کنند.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید