مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کاشی سنتی سرویس بهداشتی ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه شست و شوی کاشی سرویس بهداشتیارتباط با تیم فروش کاشی سرویس بهداشتی

کاشی سنتی سرویس بهداشتی ایرانی که در میان انبوه برند ها و کاشی های موجود در بازار می باشند دارای کیفیتی بی نظیر می باشند و با قیمت مناسبی که دارد توجه تمامی سازندگان را به خود جلب کرده است به طوری که سالانه مقادیر انبوهی از این کاشی ها در کارخانه های ایرانی تولید می شود و با بهترین شیوه ها در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار می گیرد.

نحوه شست و شوی کاشی سرویس بهداشتی

بدیهی است که نحوه نگهداری و استفاده از کاشی های سرویس بهداشتی امری تاثیر گذار در ماندگاری و عملکرد صحیح آن می باشد و مشتریان هنگام خرید همواره در تلاش می باشند تا با پرسش و پاسخ از فروشندگان کاشی سرویس بهداشتی اطلاعات کافی درباره ویژگی ها و شیوه نگهداری و شست و شوی محصول را کسب کنند.

طبق گفته آن ها کاشی های سرویس بهداشتی نباید از مواد شوینده قوی استفاده کنند زیرا این کار موجب تخریب بافت کاشی و کاهش استقامت آن می شوند؛ علاوه بر این استفاده از شوینده های قوی و شیمیایی موجب از بین رفتن رنگ و طرح های روی کاشی می شوند و به این ترتیب این محصول جلای خود را از دست می دهد و با ظاهری کهنه و کدر جلوه ای نا مناسب ایجاد می کند.

به طور معمول توصیه می شود تا این کاشی ها با استفاده از آب شسته شوند و در صورت وجود جرم زیاد از پاک کننده های مناسبی با قدرت مناسب استفاده شود تا طی شست و شو آسیبی به کاشی نرسد.

کاشی های سرویس بهداشتی در ابعاد و اندازه های متنوعی با اشکال هندسی متنوع برش می خورند تا متناسب با هر سلیقه و نیازی استفاده شوند و بیشترین بازدهی را برای مشتریان ایجاد کنند.

ارتباط با تیم فروش کاشی سرویس بهداشتی

مشتریان و متقاضیان کاشی سنتی سرویس بهداشتی می توانند با تیم فروش و پشتیبانی تولید ما ارتباط گرفته و از روش های خرید و دستیابی به انواع کاشی اطلاع یابند.

آن ها می توانند با مراجعه به مراکز فروش این محصول آن را بدون واسطه و به صورت مستقیم دریافت کنند و هم چنین در صورت نداشتن وقت کافی به منظور خرید حضوری آن ها می توانند به وب سایت های ما مراجعه کرده و آن را به صورت آنلاین سفارش دهند و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنند و محصولی درجه یک و مرغوب را با بهترین شیوه کسب کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید