مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کاشی هفت رنگ کرج

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاشی هفت رنگ چیست؟خرید و فروش کاشی هفت رنگ کرج
خرید کاشی سنتی

قیمت و بهای هر کالایی هنگام خرید نکته ای قابل توجه برای مشتریان می باشد و آن ها همواره در جست و جوی خرید و استفاده از اقلامی هستند که علاوه بر داشتن کیفیت و مرغوبیتی ویژه، دارای قیمتی مناسب نیز باشد؛ یکی از محصولاتی که با ویژگی ها و کاربرد های فراوان دارای قیمت باورنکردنی می باشد انواع کاشی های کرج می باشد که البته لازم به ذکر است قیمت گذاری کاشی هفت رنگ کرج با استفاده از معیار های مختلفی صورت می پذیرد.

کاشی هفت رنگ چیست؟

کاشی هفت رنگ که با نام کاشی خشتی نیز در بازار یافت می شود یکی از منحصر به فرد ترین و پرکاربرد ترین کاشی های موجود در بازار می باشد و با کاربرد های بی نظیرش روز به روز از توجه بیشتری برخوردار می شود.

این کاشی ها یکی از زیر مجموعه های کاشی سنتی می باشند و دارای کاربرد های فراوانی در ساخت و ساز و فعالیت های عمرانی محسوب می شوند.

کاشی های کرج با استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه در کارخانه های کرج تولید می شود و به همین علت از درجه بندی کیفی بالایی برخوردار است.

کاشی های هفت رنگ به طور عمده از خشت خام تهیه شده است اما تولید کنندگان کرج طی مراحل مختلفی از فرایند تولید آن به این محصول ترکیبات خاصی اضافه نمودند و آن را از خواص بیشتری برخوردار ساخته اند.

به طور مثال اضافه کردن کلسیم به ترکیب کاشی موجب افزایش سختی و مقاومت کاشی می گردد و به این ترتیب ماندگاری و دوام آن را افزایش می دهد.

وجود برخی عناصر نیز در کاشی های هفت رنگ موجب ضد آب بودن و نفوذ ناپذیری کاشی گردیده است و موجب محبوبیت و استفاده چندین برابری از آن گردیده است.

خرید و فروش کاشی هفت رنگ کرج

شیوه توزیع کاشی هفت رنگ همواره امری مهم و ضروری از سوی تولید کنندگان و عرضه کنندگان به شمار می رود و همواره روش های جدید تر و آسان تری به منظور دستیابی مشتریان به این محصول ایجاد می شود.

یکی از بهترین روش های خرید کاشی هفت رنگ مراجعه حضوری و استفاده از خرید مستقیم می باشد چرا که این روش امکان نظارت مستقیم مشتریان را فراهم کرده و موجب می شود آن ها خرید خود را با اطمینان خاطر بیشتری انجام دهند و هم چنین با داشتن گزینه های فراوان پیش روی خود هنگام خرید گزینه های زیادی پیش رو داشته باشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 2]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید