مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز توزیع کاشی استخری ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی بارز کاشی استخری درجه یکخرید عمده کاشی استخری ارزان

کاشی قطعه ای سنگ است که طول و عرض های متفاوتی دارد .و در قسمت های مختلف ساختمان اعم از حمام،آشپزخانه،سرویس بهداشتی و همچنین استخر های خصوصی و عمومی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاشی یکی از ملزومات واجب برای ساختمان سازی است.انتخاب کاشی استخری ارزان قیمت به معنای عرضه ی بی کیفیت آن نیست بلکه با مهارت کارکنان شرکت کاشی و استفاده از بهترین مواد و عرضه ی مستقیم آن بدون واسطه این امتیاز را داراست.کاشی درجه یک از محصولات صادراتی می باشد.و بهترین انتخاب برای پیمانکاران عزیز است.پخش کاشی را با استفاده از مغازههای پخش مصالح صورت می گیرد.

مراکز توزیع کاشی استخری ارزان

ویژگی بارز کاشی استخری درجه یک

ویژگی بارز کاشی استخری درجه یک

از مهم ترین ویژگی بارز کاشی استخری درجه یک این است که در مقابل سرما و گرما تا حد بسیار زیادی مقاوم است و رنگ لعاب کاشی با استفاده ی زیاد هم طی سالیان دراز از بین نرود.کاشی استخر سه نوع اصلی دارد کعشامل سنگی،شیشه ای و چینی می شود.

اگر از سطح کاشی به درستی نگه داری شود می تواند سالیان طولانی دوام بیاورد.کاشی استخری شیشه ای طرفداران بسیاری دارد. چون محیط استخر اسیدی و یا قلیایی است کاشی استخری مرغوب باید خواصی داشته باشد که ضریب جذب آب آن کمتر ویا مساوی۵٪درصد باشد.با ضریب جذب کمتر چیدمان کاشی ها منظم و یکپارچه می ماند.همچنین باید ویژگی شیمیایی پایداری نیز به همراه داشته باشد.باید کاشی انتخاب شود که برای پوست انسان خطری نداشته باشد.همچنین ویژگی ضدلغزش داشته باشد که مانع سر خوردن برروی آن چه زمانی که خشک و یا خیس است شود.

کاشی های شیشه ای همانطور که از نامش مشخص است باعث جذب نور خورشید میشود و تلاطم آب را منعکس میکند و به زیبایی استخر و فضا می افزاید ولی نصب کردن آن زمان بیشتری احتیاج دارد. ولی نتیجه ی کار بسیار زیبا شده که در انواع دیگر کاشی نمی شود مانند آن را دید.پیمانکار متعهد باید در تلاش این باشد که کاشی ازران قیمت با کیفیت بالا خریداری کند.اکنون بسیاری از ساختمان ها دارای استخر و جکوزی هستند.

خرید عمده کاشی استخری ارزان

خرید عمده کاشی استخری ارزان

برای خرید کاشی استخری ارزان میتوان به مصالح فروشی های معتبر مراجعه کرد که کاشی تولید شده را با سود کمتر و کیفیت بهتر در اختیار مردم قرار میدهند همچنین سایت های معتبر نیز وجود دارد که با مراجعه به آنها می توان خرید مورد نظر خود را بدون اتلاف وقت انجام داد.با خرید عمده از کاشی فروشی ها می توان در هزینه صرفه جویی کرد چون خرید به صورت عمده در قیمت بسیار اثر دارد.کاشی استخری چون در ابعاد کوچک تولید می شود زمان بیشتری برای نصب آن در نظر می گیرند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید