مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز خرید سرامیک رنگی مشهد

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی مشخصات سرامیک رنگی مشهدتوزیع کننده عمده سرامیک رنگی مشهد

یکی از جدیدترین سرامیک های راه یافته به بازار که توسط یکی از بزرگترین شهرهای ایران تولید و عرضه گشته، سرامیک رنگی مشهد می باشد که دارای رنگ های متنوع و زیبایی بوده و به عنوان سرامیک دکوراتیو می توان روی آن حساب کرد. این سرامیک زیبا منجر به پدید آوردن فضاهای شاد و امروزی شده و در معماری مدرن به جایگاهی مهم دست یافته است. اکنون با مراجعه به بزرگترین مرکز خرید سرامیک می توانید این سرامیک رنگی فوق العاده را سفارش دهید.

مراکز خرید سرامیک رنگی مشهد

بررسی مشخصات سرامیک رنگی مشهد

بررسی مشخصات سرامیک رنگی مشهد سرامیک را می توان یکی از پرکاربردترین انواع مصالح معرفی کرد که روز به روز بر درصد کاربرد آن در فضاهای مختلف افزوده می شود، حتی با وجود به میان آمدن مصالح جدید، همچنان این محصول، اهمیت و جایگاه خوب را حفظ کرده و در حوزه کاربرد استمرار یافته است.

گفتیم که یکی جدیدترین مدل های ارائه شده از این محصول که علاوه بر جوانب ظاهری از جوانب کیفی نیز درخور تعریف و تمجید می باشد، سرامیک رنگی است که در ادامه به بررسی مشخصات این محصول خواهیم پرداخت:

  1. این محصول رنگی و خاص در رنگبندی های گوناگون از جمله سرامیک رنگی نخودی، سرامیک آبی، سرامیک سفید، مشکی، یشمی، نخودی و قهوه ای مشاهده می شود.
  2. در رابطه با ابعاد سرامیک مورد نظر هم باید بگوییم که محصول فوق با ابعاد 60*30 سانت، 90*30، 60*60، 120*60 سانت و ابعاد بزرگتر مانند 240*120 عرضه گردیده و قابل انتخاب خواهد بود.
  3. این سرامیک منحصر بفرد همچنین در طرح های متنوع از قبیل سرامیک رنگی طرح هندسی، سرامیک رنگی طرح گل، طرح شیشه ای و سنگی به نمایش درآمده است.
  4. به علاوه مدل های کلی از قبیل سرامیک مات رنگی و سرامیک براق رنگی را هم در برگرفته که مدل های براق از قابلیت نظافت راحت تر برخوردار بوده و همراه با تلالو و درخشندگی بیشتر می باشند و سرامیک های مات هم به دلیل انعکاس پایین تر، گرد و غبار را نشان داده و این ویژگی را می توان جزو امتیازات آن قلمداد نمود.

توزیع کننده عمده سرامیک رنگی مشهد

توزیع کننده عمده سرامیک رنگی مشهد اگر به دنبال خرید عمده سرامیک بوده و خواستار کسب راهنمایی بیشتر برای انجام یک انتخاب بهتر می باشید، باید بگوییم که سرامیک رنگی مشهد یکی از برترین آیتم های انتخابی به شمار آمده که توسط تولیدکنندگان متخصص تولید شده و از مشخصه های کمی و کیفی ایده آل بی نصیب نمانده است.

اکنون جهت سفارش سریع، بی دردسر و کم هزینه این محصول می توانید از معتبرترین مرکز توزیع کننده سرامیک از جمله این مرکز که اقدام به پخش سرامیک عمده کمک بخواهید که شما را در تهیه چنین محصولاتی یاری خواهند کرد:

  • سرامیک رنگی متنوع از حیث مدل و رنگ
  • سرامیک با ابعاد کوچک؛ متوسط و بزرگ
  • سرامیک قیمت مناسب
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید