مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز پخش کاشی سنتی کف

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای انتخاب کاشی سنتی کفتوزیع کنندگان کاشی سنتی کف

کاشی سنتی یکی از انواع مختلف کاشی های تولید شده در کشور است که در انواع اندازه و در طرح‌های بسیار گوناگون سنتی وجود دارند و می‌توانند برای پوشش کف به عنوان کفپوش مورد استفاده قرار بگیرند.

مراکز پخش کاشی سنتی کف اقدام به ارائه انواع مختلف این محصول با کیفیت عالی نموده اند و خریداران در ارتباط مستقیم با این مراکز ضمن استعلام قیمت می ‌توانند نسبت به اعلام درخواست خود برای خرید این محصول اقدام نمایند تا در بهترین شکل ارسال به دست آنها برسد.

مراکز پخش کاشی سنتی کف

راهنمای انتخاب کاشی سنتی کف

راهنمای انتخاب کاشی سنتی کف کاشی سنتی کف محصولی تولید شده به روش سنتی یا صنعتی بوده که تنوع طرح های سنتی در آن زیاد است و می تواند به عنوان کف پوش نقش زیادی در زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون داشته باشد و دکوراسیون سنتی برخی منازل با استفاده از این کفپوش تکمیل شود.

با توجه به کاربرد این کاشی در کف باید دقت بیشتری در مورد انتخاب این کاشی به خرج داد تا بتوان بهترین استفاده از ان را انجام داد و با انتخاب بهترین ها ماندگاری این کف بیشتر باشد و به این ترتیب بتوان برای سال های طولانی از آن استفاده نمود.

در انتخاب این کاشی باید نوع ضخیم این کاشی تهیه شود چون در کف قرار می گیرد و باید از استحکام کافی برخوردار باشد همچنین این کاشی باید به خوبی لعاب کاری شده باشد و در عین حال اجازه عبور آب از خود را به لایه زیرین خود نمی دهد.

بهترین این کاشی ها برای کف باید از اندازه بزرگ تری برخوردار باشند تا به این ترتیب تعداد درز و شکاف بین کاشی ها در محل اتصال آنها کمتر باشد و به این ترتیب آب کمتر از محل درزها وارد لایه زیرین شود.

توزیع کنندگان کاشی سنتی کف

توزیع کنندگان کاشی سنتی کف توزیع کاشی سنتی کف توسط توزیع کنندگان این کاشی بسیارزیبا در کشور صورت می ‌گیرد و افرادی که در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی انواع ساختمان های سنتی و مدرن فعالیت دارند می توانند نیاز خود به این کاشی را از این توزیع‌ کنندگان تامین نمایند همچنین کسانی که دارای فروشگاه عرضه کاشی هستند این محصول را به عنوان یکی از کاشی های مورد علاقه بعضی از مشتریان خود نیاز دارند و همه آنها می ‌توانند در ارتباط مستقیم با توزیع کنندگان نسبت به سفارش این کاشی با قیمت مناسب اقدام کنند.

توزیع‌ کنندگان ارائه این کاشی را از دسترس واسطه ها خارج کرده اند و به طور مستقیم کاشی سنتی را در اختیار خریداران نهایی قرار می دهند تا به این ترتیب رضایت مشتریان خود را با ارائه قیمت پایینتر این محصول به دست آورند و خریداران عمده و کسانی که صادرات کاشی مذکور را انجام می دهند بتوانند سود بیشتری از تجارت این کاشی به دست آورند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید