مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز ارائه کاشی رنگی سنتی سراج

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعات مختصری در مورد کاشی رنگی سنتیفروش کلی کاشی رنگی سنتی

خوشبختانه در کشور ما مراکز بسیار زیادی در حوزه های مختلف به فعالیت مشغول هستند که از جمله ی این مراکز می توان به مرکز ارائه کاشی رنگی سنتی سراج اشاره کرد. در این مراکز انواع مختلفی از این کاشی ها با توجه به نیاز و سلیقه مشتریان با بسته بندی های کاملا محکم و شیک در مدت زمان بسیار کم به آنها ارائه می شود.

مرکز ارائه کاشی رنگی سنتی سراج

اطلاعات مختصری در مورد کاشی رنگی سنتی

اطلاعات مختصری در مورد کاشی رنگی سنتی کاشی ها از مهمترین و اصلی ترین مصالح ساختمانی برای دکوراسیون های داخلی به شمار می روند که از نظر: سبک، طرح و مدل، ابعاد و اندازه، رنگ بندی و غیره دارای انواع مختلفی هستند که از زیباترین و قدیمی ترین آنها می توان به کاشی های سنتی اشاره کرد. از این نوع کاشی ها اغلب برای ساختمان هایی که با سبک های سنتی ساخته می شوند، مانند انواع رستوران ها و مکان های تفریحی سنتی و غیره استفاده می شود.

این نوع مصالح ساختمانی در زمان های قدیم بسیار کاربرد داشته اند و اغلب در ساخت و ساز ساختمان ها استفاده می شده اند. در کشور ایران هر شهر و استانی کاشی های سنتی مخصوص به خود را دارد که هر کدام نمایانگر اصالت و هنر آن شهر می باشد. شهر اصفهان از جمله شهر های معروف و قدیمی کشور ما به شمار می رود که کاشی های سنتی آن در مقایسه با سایر شهرها، بیشتر زبانزد افراد است.

این نوع محصول دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر بفردی می باشد که باعث محبوب شدن آن در بین افراد مختلف شده است. از ویژگی های اصلی و بارز این محصول می توان به: متنوع بودن رنگ های آن که اغلب دارای رنگ های: آبی، سبز، قهوه ای و غیره می باشد، قابلیت اجرای انواع طرح و مدل های سنتی و قدیمی بر روی آنها، متفاوت بودن ابعاد و اندازه های آن و غیره اشاره کرد.

فروش کلی کاشی رنگی سنتی

فروش کلی کاشی رنگی سنتی فروش کلی کاشی رنگی سنتی در بازار به صورت گسترده و فراگیر توسط بهترین فروشندگان انجام می شود. در فروش کلی مزیت های فراوانی وجود دارد که از جمله ی آنها می توان به: فروش تعداد زیادی از این محصول در مدت زمان کم، کاهش قیمت محصول مورد نظر و غیره اشاره کرد.

فروشگاه و سایت اینترنتی ما نیز یکی از معتبرترین و معروفترین مراکز غیر حضوری در حوزه فروش این محصول به شمار می رود که در تمامی شهرهای کشور ایران دارای نمایندگی های مخصوص به خود است و اغلب به صورت کلی و عمده اقدام به فروش این محصول کرده است و همچنین در تلاش است تا خدمات ویژه و ارزنده ای را در رابطه با محصول مورد نظر به مشتریان خود ارائه دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید