مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز توزیع سرامیک سنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های بهترین سرامیک سنتیتولید بهترین سرامیک سنتی

سرامیک سنتی یکی از محصولات مناسب برای استفاده در آشپزخانه، مکان های سنتی، قهوه خانه ها و سرویس بهداشتی به شمار می‌رود که در انواع متنوعی در بازار موجود است. مرکز توزیع سرامیک سنتی این محصول را در ابعاد متفاوتی در بازار توزیع می نماید. این مرکز معمولاً این سرامیک ها را به صورت عمده به مغازه های مصالح فروشی و یا کاشی فروشی در سرتاسر ایران پخش می نماید و یا آن را به صورت جزئی به مصرف‌کنندگان اصلی میرساند. 

مرکز توزیع سرامیک سنتی

ویژگی های بهترین سرامیک سنتی

ویژگی های بهترین سرامیک سنتی سرامیک سنتی در کیفیت های متفاوتی تولید می شود و افراد با توجه به توان مالی خود انواع متفاوت آن را خریداری می نمایند‌. اگر از بهترین نوع سرامیک سنتی خریداری نمایید، می توانید تا سال‌های سال از آن استفاده نمایید. برخی از ویژگی های بهترین سرامیک سنتی عبارتند از: 

  • قطر مناسب: قطر سرامیک یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی کیفیت آن به شمار می رود و حتماً باید در نظر داشته باشید که سرامیک را از قطرهای مناسب خریداری نمایید، زیرا سرامیکی که بیش از اندازه نازک باشد، خیلی راحت شکسته شده و یا ترک بر میدارد. 
  • طرح سرامیک: طرح روی این سرامیک ها باید کاملا منطبق با فرهنگ ایرانی بوده و مفهوم خاصی را ارائه دهند، بخصوص سرامیک هایی که در مکان هایی مانند قهوه خانه و مکان های سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید دارای طرحهای ویژه ای بوده و در رنگ های متفاوت خریداری شوند تا فضا را لطیف تر کنند. 
  • سطح صیقلی: یکی از ویژگی‌های بارز بهترین انواع سرامیک سنتی این است که این محصولات باید طرح صاف و صیقلی داشته باشند و بتوانند به‌خوبی نور را در خود منعکس سازند. اگر سرامیک زبر بوده و نتواند نور را منعکس سازد، کیفیت خوبی نداشته و بهتر است از خرید آن اجتناب شود. 

تولید بهترین سرامیک سنتی

تولید بهترین سرامیک سنتی تولید سرامیک سنتی روند کاملاً مشابه با تولید انواع دیگر سرامیک ها دارد و این سرامیک تنها در مرحله طرح دهی و رنگ دهی روند تولیدی متفاوت با سرامیک های دیگر دارد. در تولید بهترین سرامیک سنتی از بهترین ابزار و مواد اولیه استفاده شده است و سرامیک های کامل صاف و صیقلی در تولید این محصولات به کار رفته است.

در تولید بهترین نوع سرامیک سنتی از رنگ های با کیفیت استفاده شده است که در برابر گرما و سرما و یا شستشوی زیاد مقاوم بوده و به هیچ عنوان کیفیت رنگی خود را از دست نمی دهند. در تولید این سرامیک ها از سنگ هایی با ضخامت های بیشتر استفاده شده است تا در زمان حمل و نقل به سرامیک ها فشاری وارد نشده و کاملا مانند روز اول باقی بمانند. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید