مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز توزیع کاشی سنتی در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع کاشی سنتی از نظر ابعادتولید کنندگان کاشی سنتی در کرج

امروزه مراکز توزیع کاشی سنتی قصد دارند که با سرمایه گذاری بر روی باز طراحی خطوط فروش و سیستم های بکار رفته در آنها، مراحل فروش و ارائه کاشی را به شدت کوتاهتر کرده و از طرف دیگر امکانی را فراهم سازند که به وسیله آن بتوان به راحتی دسترسی مصرف کننده را به کاشی های مذکور فراهم نموده و در گام بعدی با بالاتر بردن قدرت رقابت پذیری این کاشی های سنتی، مانع از ایجاد حلقه های واسطه شد. چرا که حلقه های واسطی که درک درستی از محصول و روند تولید ندارند و دغدغه مند هم نیستند، باعث خرید اشتباه خریدار خواهند شد.

مرکز توزیع کاشی سنتی در کرج

انواع کاشی سنتی از نظر ابعاد

کاشی در واقع سطوح کاذبی هستند که برای پوشاندن بخش هایی از اتاق ها و همچنین آشپزخانه و یا سایر بخش ها، مورد استعمال و مصرف قرار می گیرند از طرف دیگر این محصولات از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده که جنبه های این تنوع می توانند به ابعاد، طرح و رنگ های کاشی ها برگردند اما در میان تمام این عوامل یکی از مهمترین شاخص ها، اندازه کاشی است به شکلی که می توان با انتخاب اندازه درست، گام مهمی در مسیر فضا سازی داخلی برداشت.

در ادامه و با توجه به مطالبی که در بالا به آنها اشاره شد، قصد داریم تا انواع کاشی سنتی را از نظر ابعاد و اندازه مورد بررسی قرار داده و از طرف دیگر با این کار زمینه ای را فراهم کنیم که بتوانید پس از اتمام این بخش، به راحتی کاشی سنتی مورد علاقه خود را خریداری کرده و از پرداخت هزینه های ناشی از تهیه انواع بی کیفیت خودداری فرمایید پس لطفا تا انتهای مطلب را با صرف دقت مطالعه بفرمایید.

کاشی های سنتی به طور کلی از دو اندازه معمول برخوردار اند که بقیه ابعاد و مدل های کاشی از این نوع اقتباس گرفته اند که شامل کاشی های ۲۰*۲۰ و ۳۰*۶۰ می باشند به نحوی که در بازار علاوه بر این دو اندازه، محصولاتی با ابعاد دیگر را نیز مشاهده می کنیم اما این انواع کاربردی ترین گونه های کاشی سنتی هستند که هر کدام از زمینه مصرف جداگانه ای برخوردار اند.

کاشی های ۲۰*۲۰ اغلب برای پوشاندن سطوح دیوارها در آشپزخانه و یا حمام بکار می روند زیرا اندازه کوچک آنها زیبایی قابل توجهی به فضا می دهد از طرف دیگر ابعاد ۳۰*۶۰ را برای راهروها و یا دستشویی و سرویس های بهداشتی استفاده می کنند تا فضاهای خالی موجود در این بخش از منزل را پرتر جلوه دهند.

البته این سایزهایی که ذکر شد سایزهای معمول مورد استفاده هستند، و این امکان وجود دارد که در سایزهای مختلف طراحی و تولید شوند و مانعی برای تولید سایز متنوع برای این محصول نیست.

تولید کنندگان کاشی سنتی در کرج

تولید کنندگان کاشی سنتی باید دو هدف اصلی را از انجام فعالیت های خود دنبال کنند که یکی از آنها تولید با کیفیت ترین کاشی است به نحوی که بتواند با انواع خارجی مشابه خود رقابت کند و امکان ارائه آن در بازار های بین المللی نیز وجود داشته باشد ضمن اینکه به دلیل ارزشمندی این نوع کاشی ، کم کیفیتی آن در روند تولید انصاف نیست. و یکی دیگر، ارائه این محصولات با قیمتی مناسب است به شیوه ای که مجموعه ما با رعایت هر دو نکته و راه اندازی پلت فرم فروش آنلاین کاشی های مذکور با برند اختصاصی سراج، خود را به قطب عرضه کاشی های سنتی در کشور تبدیل کرده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید