مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز توزیع کاشی سنتی زیبا

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرح های جدید کاشی سنتیقیمت کاشی سنتی زیبا

کاشی سنتی زیبا همانطور که از نامش پیداست از طرحها و رنگهای بسیار زیادی برخوردار است، این کاشی  از آوازهای بسیار بلندی برخوردار کرده است و بسیار مشهور است در این چندین سال اخیر این کاشی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده  است ، و در مراکز توزیع بسیار زیادی توزیع می‌شود.

مرکز توزیع کاشی سنتی زیبا

طرح های جدید کاشی سنتی

طرح های جدید کاشی سنتی

 کاشی سنتی زیبا یکی از بهترین و برترین کاشی های ایرانی است، اما متاسفانه برخی از هموطنان ما تاکنون نزدیک کاشی استفاده نکردند و نمی‌دانند که این کاشی طول عمر بسیار زیادی دارد و نسبت به محصولات مشابه طول عمر بسیار بیشتری دارد و طرحها و رنگهای بسیار متنوع تری دارد.

 شاید به همین دلیل است که برخی از هموطنان عزیزمان تاکنون از این کاشی بسیار با کیفیت استفاده نکردند، به همین دلیل ما تمامی سعی خود را داشتیم تا درباره کیفیت ها و ویژگی های کاشی سخن بگوییم و تمامی این خاصیت ها را عنوان کنیم برای اطلاع از رنگ ها و طرح ها و ویژگی‌های که این کاشی دارد می‌توانید تا انتهای این مطالب همراه ما باشید.

 کاش زیبایی از کاشی های است که تنها در کشور ما بلکه در تمامی دنیا آوازی بسیار بلندی دارد که یکی از کاشی های صادراتی به شمار می رود، تولید کننده این کاشی تمامی سعی خود را داشته است و در این چندین سال اخیر  طرح های جدید را بر روی این کاشی اجرا کند.

 همانطور که از نام کاشی سنتی پیداست طرح ها و رنگ های این کاشی اکثراً به صورت سنتی است و  بیشتر این کاشی مورد پسند کسانی است که سنتی پسند هستند و به دنبال دکوراسیون سنتی می‌گردند، اما علاوه بر این کاشی از طرحها و رنگهای بسیار گوناگونی برخوردار است می‌توان گفت از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردار است و هر کس با ضربه های بسیار کوچک و یا ضرب دیدگی های جزئی نمی شکند و ترک بر نمی دارد و طول عمر بسیار زیادی دارد.

قیمت کاشی سنتی زیبا

قیمت کاشی سنتی زیبا

توزیع کاشی سنتی در ایران و کشورهای گوناگون بسیار زیاد است اما یکی از دلایلی که باعث شده این توزیع در طول سال ها افزایش یابد این است که علاوه بر اینکه این کاشی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است از قیمت بسیار  ارزانی هم برخوردار است.

 قیمت کاشی زیبا نسبت به محصولات مشابه بسیار کمتر از ارزان‌قیمت است به همین دلیل است که این کاشی بسیار بیشتر از کاشی های دیگر مشتری دارد، تولیدکننده این محصول تمامی سعی خود را داشت تا این محصول را با بهترین قیمت عرضه کند تا تمامی اقشار جامعه بتوانند از این محصول استفاده کامل را ببرند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید