مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید کاشی رنگی سرویس بهداشتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی کاشی مناسب برای سرویس بهداشتیتوزیع کننده انبوه کاشی رنگی سرویس بهداشتی

از مراکز تولید کاشی رنگی سرویس بهداشتی می توان به کارخانه جات تولیدی در سراسر ایران موجود می باشد اشاره کرد که در این مجموعه با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت و با استفاده از تکنولوژی های بروز و ماشین الات پیشرفته اقدام به تهیه اعلا ترین ها و درجه یک ترین های کاشی برای سرویس بهداشتی یا کفه های یا دیواره های اتاق انجام بگیرد که تولید کنندگان به رضایت مندی مشتریات از محصولات خریداری شده توجه ویژه و خاصی می نمایند تا رضایت مندی خریداران را به دنبال داشته باشد.

مرکز تولید کاشی رنگی سرویس بهداشتی

ویژگی کاشی مناسب برای سرویس بهداشتی

ویژگی کاشی مناسب برای سرویس بهداشتی کاشی سرویس بهداشتی که امروزه به دلیل بهداشتی بودن و دقت در رعایت بهداشت به دلیل شیوع ویروس کرونا استفاده از کاشی برای محیط توالت و حمام توصیه فراوان و تاکید بسیار زیادی می شود که کاشی مناسب برای سرویس بهداشتی داشتن شست و شوی اسان این نوع از کالا می باشد.

کاشی باید سطحی صاف باشد و از بهترین مواد اولیه تشکیل شده باشد که بتواند در برابر انواع مواد شیمیایی مقاوم باشد و خاصیت اولیه خود را از دست ندهد در انواع رنگ های مختلف و تزئینات متفاوت تهیه می شود که بهترین رنگ برای چنین محیطی رنگ روشن سفید، صورتی می باشد زیرا پاکیزگی را بهتر جلو می دهد.

کاشی سرویس بهداشتی باید داری مقاومت و استحکام زیاد در برابر صدمه های وارده باشدو به راحتی ترک بر ندارد و شکنندگی نداشته باشد و بتواند وزن زیادی را تحمل نماید و دارای خاصیت باشد که لکه را به راحتی از سطح خود پاک نماید و در انواع قیمت ها بستگی به جنس محصول می تواند متغیر باشد.

توزیع کننده انبوه کاشی رنگی سرویس بهداشتی

توزیع کننده انبوه کاشی رنگی سرویس بهداشتی توزیع کنندگان و پخش کننده کاشی مناسب سرویس بهداشتی که توسط نمایندگی های تولید و فروش انجام می پذیرد بطوری که کاشی ها در انواع مختلف از طرح ها و نقش و نگار هاذموجود می باشد که با قیمتی مناسب و ارزان زیر سطح قیمت بازار توزیع و عرضه می گردد.

توزیع کاشی سرویس بهداشتی به خارح از کشور و همسایه از جمله ترکیه، ارمنستان، اذربایجان می تواند ارزاوری خوبی را نصیب کشور نماید و با توزیع به سطح بازار سود اوری خوبی را به توزیع کنندگان ببخشد که توزیع کنندگان خدمات دائمی و روز افزون را سرلوحه کار خود قرار می دهند و این وظیفه را به نحو احسنت به جای می اورند.

توزیع کنندکان در قیمت کذاری محصولات انصاف را رعایت می نمایند تا هر قشر از افراد جامعه بتوانند به راحتی خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهند که از استقبال بی شمار افراد از داخل کشور و خارج از کشور برخوردار می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید