مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید کاشی سنتی قم

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه ساخت کاشی سنتی قمقیمت کاشی سنتی قم

کاشی سنتی قم یکی از نمونه های اصیل کاشی ایرانی است که در انواع کاشی های نوشته و کاشی های طرح دار تولید و روانه بازار می شود. مرکز تولید کاشی سنتی قم با بهره گیری از بهترین روشها و تجهیزات و ابزارآلات این محصول را در مدل های مختلفی تولید و روانه بازار می کند و در بعضی از موارد برای مساجد و غیره انواع قرآنی کاشی های سنتی را در اندازه و طرح متفاوت تولید می نماید. 

مرکز تولید کاشی سنتی قم

نحوه ساخت کاشی سنتی قم

نحوه ساخت کاشی سنتی قم تولید کاشی قم مانند تولید انواع دیگر کاشی ها دارای مراحل و ویژگی های مخصوص به خود می باشد. به طور کلی در مورد تولید کاشی سنتی مراحل زیر قابل بررسی است:

  • انتخاب مواد اولیه: مرحله اول در تولید هر نوع کاشی را می توان برداشت خاک معادن دانست و سپس مواد پر کننده از جمله پلاستیک ها و یا انواع فیلر ها را انتخاب نموده و مورد استفاده قرار می دهند. 
  • خرد کردن کامل مواد: از آنجایی که برخی از انواع خاک ها ممکن است دارای سنگ و یا گدازه باشند، قدم بعدی در تولید کاشی را می‌توان کوبیدن کامل این سنگها و گدازه ها با استفاده از دستگاههای مخصوص دانست به صورتی که به صورت کاملا پودری در بیاید. 
  • قالب زدن: مواد کوبیده و مواد پرکننده را با یکدیگر در قالب های مخصوص کاشی ریخته و آنها را به خوبی قالب می زنند تا در اندازه و سایز های گوناگون این کاشی ها تولید شوند. 
  • قرار دادن در کوره: قرار دادن به منظور سفت شدن کاشی ها انجام می پذیرد و بعد از این که کاشی در دمای بالا و در کوره کاملا سفت شد، آن را بیرون می آورند. 
  • لعاب زدن: لایه بیرونی کاشی ها را یک سطح صاف و لعاب دار می زنند تا کاملا می تواند نور را در خود منعکس سازد. 
  • طرح زدن: در این مرحله طرح های سنتی روی کاشی ها ایجاد می نمایند و در هنگام طراحی کاشی به زیبایی و رنگ زیبای آن دقت فراوانی می‌کنند. 

قیمت کاشی سنتی قم

قیمت کاشی سنتی قم قیمت کاشی قم در سالهای اخیر دچار نوسانات بسیار زیادی شده است و قیمت افزایش چشمگیری داشته است. به طور کلی می‌توان گفت قیمت انواع کاشی سنتی قم به عوامل زیر بستگی دارد: 

  • ضخامت کاشی: هرچه ضخامت کاشی بیشتر باشد، مقاومت آن بالاتر رفته و کیفیت نیز به مراتب افزایش پیدا می کند. ضخامت بیشتر کاشی باعث استفاده بیشتر از مواد و وسایل اولیه در تولید آن می‌شود و به همین دلیل روی قیمت کاشی تاثیر گذار خواهد بود. 
  • طرح کاشی: کاشی هایی که دارای طرح های پیچیده و یا طرح های چند رنگ هستند، دارای قیمت بسیار بالایی هستند و در مقابل کاشی هایی که دارای طرح ساده و یک رنگ هستند، قیمت پایین تری دارند. 
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید