مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید کاشی سنتی ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای خرید کاشی سنتیفروش کاشی سنتی ارزان

مرکز خرید کاشی سنتی ارزان با ارتباط مستقیمی که با تولیدکنندگان و برندهای معتبر ایرانی دارد و با شناخت کاملی که از این عرصه داشته توانسته با ارائه باکیفیت ترین آنها نظر همگان را به خود جلب کند. این نمونه کاشی به دلیل داشتن طرح و نقوش خاصی که داشته توانسته طرفداران زیادی را در بین هنر دوستان به دست آورد.

مرکز خرید کاشی سنتی ارزان

راهنمای خرید کاشی سنتی

راهنمای خرید کاشی سنتی جهت خرید کاشی سنتی باید به نکات زیر توجه نمود:

  • جهت خرید کاشی سنتی باید به کیفیت آن توجه نمود که علاوه بر اینکه جنس کاشی باید مرغوب باشد مراحل قالب گیری نیز باید به درستی انجام شود. لذا این محصول دارای دو لایه است که یک لایه هسته کاشی است که از جنس گل رس است و لایه رویی نیز همان لعابش است که رویه ای از جنس شیشه ای یا کریستال می باشد. در صورتی که هسته دارای جنس باکیفیتی باشد در برابر سرما و گرمای بالا مقاومت خواهد داشت. قالب گیری کاشی نیز بسته به اندازه یا طرح مختلف بوده و در این فرایند دمای ذوب مهم است و باید دما در حد استاندارد باشد تا در برابر انقباض و انبساط مقاومت بالایی داشته باشد و در سرما و گرمای بالا دچار ترک و شکستگی نشود.
  • سایز و ابعاد کاشی سنتی مختلف بوده و بسته به محلی که قرار است در آنجا نصب شود در طرح و مدل دلخواه انتخاب می شود.
  • طرح و رنگ آنها نیز متنوع است که در حین خرید مشتری حق انتخاب بالایی دارد و برای محیط های روشن و پر نور می توان از رنگ های تیره و برای محیط های کم نور نیز می توان از نمونه هایی با رنگ های روشن را انتخاب نمود.

فروش کاشی سنتی ارزان

فروش کاشی سنتی ارزان فروش کاشی سنتی ارزان و باکیفیت به وفور انجام می شود و به دلیل اینکه بدون واسطه و عمده ارائه می شود از میزان تقاضای بالایی برخوردار می باشد، همچنین به دلیل استفاده های فراوانی که این محصول دارد طیف های متنوعی را به خود اختصاص داده و در اشکال مختلفی در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

قیمت کاشی سنتی در بازارهای داخلی بسته به کیفیت مواد اولیه بکار رفته در آن و طرح و سایزی که دارد مختلف بوده و نمونه های درجه یک دارای قیمت های بالاتری است. چون در برابر تحولات آب و هوایی و سرما و گرمای بالا مقاوم می باشد.

خرید کاشی ارزان سنتی به صورت گسترده ای انجام می شود و همانطور که از اسم این کاشی پیداست دارای طرح های اسلیمی و آمیخته شده با هنرهای تاریخی است که بر گرفته از هنرهای اقوام و ملل مختلف ایرانی بوده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید