مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید کاشی سنتی مخصوص مسجد

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرح های مختلف کاشی سنتی مخصوص مسجدقیمت کاشی سنتی مخصوص مسجد

از مرکز خرید کاشی سنتی مخصوص مسجد امکان این وجود دارد که در طرح های بسیار زیبا و خوش رنگی محصولاتی درجه یک را به دست آورد. البته باید گفت که قیمت کاشی را نیز عرضه کننده اعلام می کند و در همین حال، زمینه را به گونه ای فراهم آورده تا مشتریان بتوانند از هر جای ایران، سفارش عمده را ارائه دهند. در کل، خرید از این مجموعه به شکل آنلاین و با کیفیت عالی انجام پذیر است.

مرکز خرید کاشی سنتی مخصوص مسجد

طرح های مختلف کاشی سنتی مخصوص مسجد

طرح های مختلف کاشی سنتی مخصوص مسجد ایرانی یکی از بزرگترین و در همین حال قدیمی ترین کشورهایی می باشد که ساخت کاشی در آن آغاز گردیده است. این محصولات در همان گذشته ها نیز بیشتر برای تزیین و زیباسازی اماکن متبرکه به ویژه مساجد به کار برده می شود. اما با طرح های‌ مختلف کاشی سنتی مخصوص مسجد، آشنایی دارید؟

حتماً شما هم در هنگام ورود به مساجد مختلف با مدل های گوناگون و رنگارنگ کاشی ها مواجه شده اید. بیشتر آنها زیر نام های زیر ساخته می شوند:

  • هفت رنگ
  • معرق
  • مینیاتوری
  • مقرنس
  • معلقی‌ (مزین شده با خط کوفی)

هر کدام از این طرح ها رنگ هایی مثل آبی تیره، فیروزه ای، زرد، مشکی، قهوه ای، کرم و غیره را دارند. آنها را بیشتر به روش های گوناگونی به ویژه به شیوه های سنتی و دستی، همچنین کارخانه ای و با استفاده از دستگاه های متعدد می سازند. به هر حال، بیشتر در مکان های خاصی از کاشی استفاده می کنند.

برای نمونه می شود در دیوارهای داخلی و بیرون، گلدسته ها، سردرهای بیرونی و داخلی، گنبد مسجد، محراب، کتیبه ها و غیره کار گرفت. کاشی های سنتی زیبایی خاصی دارند و در همین حال بیشتر سعی می شود تا در مساجد از رنگ های متنوع روشن کار بگیرند که فضای روحانی و بسیار دل انگیزی را ایجاد می کنند.

 

قیمت کاشی سنتی مخصوص مسجد

قیمت کاشی سنتی مخصوص مسجد از تازه ترین قیمت کاشی سنتی مخصوص مسجد مطلع می باشید؟ این نوع از کالاها نیز به مانند مصالح ساختمانی دیگر، امسال به دلیل تورم و مشکلات اقتصادی با نرخ های بالاتری عرضه می گردد. البته باید توضیح داد که همواره چنین محصولاتی با قیمت های گوناگونی ارائه می شود.

دلیل اصلی که شاهد متغیر بودن بهای کاشی های سنتی هستیم، کیفیت محصول، طرح های متنوع، شرکت های گوناگون و حتی رنگ و سایزهای مختلف است. اینها عوامل تاثیرگذار در قیمت ها می باشند و به همین علل‌ بوده که ما می بینیم‌ با نرخ های مختلفی کاشی ها به فروش می روند.

این را هم نباید فراموش کرد که مشتریانی مثل بازرگانان که عمده کالاها را سفارش می دهند، می توانند با قیمت های کمتری این مصالح را به دست آورند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3.5]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید