مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش کاشی سنتی آشپزخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرحهای مختلف کاشی سنتی آشپزخانهتولید کننده کاشی سنتی آشپزخانه

کاشی سنتی آشپزخانه نمونه ای از کاشی های مرغوب با طراحی های سنتی و خاص است که موجب محبوبیت آنها شده است؛ از این رو در کاشی کاری های آشپزخانه از آنها بسیار استفاده می شود. در مرکز فروش کاشی سنتی آشپزخانه نمونه های جالب و خاصی از این مصالح عرضه می شود که از بهترین کیفیت برخوردار هستند و از این رو به خوبی مورد پسند واقع می شوند و طرفداران زیادی دارند.

مرکز فروش کاشی سنتی آشپزخانه

طرحهای مختلف کاشی سنتی آشپزخانه

طرحهای مختلف کاشی سنتی آشپزخانه همانطور که در جریان هستید امروزه انواع مختلفی از کاشی ها تولید و به منظور کاشی قسمت های گوناگون ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند که در میان آنها کاشی های سنتی به دلیل مزایایی که دارند همواره مورد پسند قرار می گیرند.

برای کاشی های سنتی نیز از طراحی های مختلفی استفاده می شود که همگی آنها کمیت زیبایی را دارا می باشند و بسیار خاص و جالب می باشند که طراحی های آنها با توجه به کاربرد هایی که دارند معین می شود؛ به طور مثال کاشی های

  • تزیینی
  • گل و مرغ
  • هفت رنگ
  • افشان
  • تک گل
  • کاشی حمام
  • کاشی های تک رنگ

و… نمونه هایی از آنها می باشند که بیشتر از نظر ظاهری با هم متفاوت می باشند.

این کاشی ها را برای دیوار و کف آشپزخانه، سرویس های بهداشتی، پاسیو، میز، کف سالن و… می توان استفاده کرد؛ از این رو برای آنها تنوع بالایی در نظر گرفته می شود.

تولید کننده کاشی سنتی آشپزخانه

تولید کننده کاشی سنتی آشپزخانه یکی از مهمترین کاربرد های کاشی آشپزخانه ای به اجرای آنها در آشپزخانه ها مربوط می شود؛ به همین دلیل بازار فروش خوبی داشته و هر ساله تولید کاشی آشپزخانه ای سنتی در مقادیر بالایی انجام می پذیرد و تولیدات به دلیل کیفیت بالایی که دارد در داخل و یا خارج از کشور عرضه می شوند.

امروزه برای فروش کاشی آشپزخانه سنتی ایرانی از روش های غیر حضوری استفاده می شود؛ به همین دلیل خریداران به راحتی و به طور غیر حضوری می توانند آنها را سفارش داده و خریداری کنند.

تولید کننده کاشی های سنتی طرح های مختلفی از این کاشی ها را تولید و راهی بازار های گوناگون می کنند تا خریداران بر اساس سلایق و علایق خود بتوانند آنها را خریداری کنند، همچنین این کاشی ها دارای استاندارد های جهانی می باشند؛ به همین دلیل مقاومت خوبی از خود نشان می دهند و برای سالیان طولانی بدون هیچ گونه تغییری می توان استفاده های لازم را از آنها برد.

کاشی های سنتی از نظر ابعادی نیز به طور استاندارد تولید می شوند؛ از این رو اندازه های مناسب و مربعی شکل دارند که اجرای آنها را راحت کرده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید