مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش کاشی سنتی نقش برجسته

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات کاشی سنتی نقش برجستهتولید کاشی سنتی نقش برجسته

در زمان های گذشته برای تهیه کاشی نقش های برجسته، از روش های دستی استفاده می‌ شد. اما در حال حاضر با به وجود آمدن دستگاه های صنعتی و طراحی های منحصر به فردی که با استفاده از این دستگاه ها می توان داشت، انواع کاشی سنتی نقش برجسته با طراحی بسیار زیبایی مواجه شده است. مرکز فروش کاشی نقش برجسته تمام تلاش خود را انجام می دهند تا بهترین و با کیفیت ترین کاشی را به سراسر کشور انتقال دهند.

مرکز فروش کاشی سنتی نقش برجسته

مشخصات کاشی سنتی نقش برجسته

مشخصات کاشی سنتی نقش برجسته از زیباترین وسایل تزیینی در هر محیطی، می‌ توان به تابلوهای نقش برجسته اشاره داشت. تابلو ها از لحاظ مختلفی همچون رنگ، ابعاد، قاب و… بسیار متنوع هستند. از پرطرفدارترین انواع تابلو ها تابلو هایی با طرح کاشی نقش برجسته می‌ باشد. شما می توانید کاشی های نقش برجسته را با دکوراسیون داخلی محیط خود ست نمایید، چرا که هارمونی بالایی با سایر لوازم داخلی دارند.

در واقع تابلوهای کاشی نقش برجسته، یکی از انواع تابلو ها است که در محیط های داخلی به خوبی نمایان می شود. معمولاً این تابلو ها دارای طرح های اصیل هستند که نوشته خاصی در آن‌ ها هک شده است. قیمت مناسب این نمونه از تابلوها، باعث شده که استقبال از خرید آن ها بیش تر هم شود. تنوع در آن ها بسیار بالاست و معمولاً دارای مضامین عالی فرهنگی هستند. همچنین کاشی های نقش برجسته می توانند هدیه ای نفیس به حساب آیند که اکثر اقشار و گروه‌ های مختلف جامعه را به خود جذب می نماید.

اما از زیباترین کاشی سنتی نقش برجسته، می‌ توانیم به کاشی پنج تن اشاره داشته باشیم. این نمونه از کاشی ها در دمای بالاتر از ۹۰ درجه سانتی گراد تولید می شوند. به همین دلیل از مقاومت بسیار بالایی در برابر آفتاب، سایش و دیگر عوامل شیمیایی برخوردارند. تابلوهای کاشی اثری ارزشمند به حساب می آیند که می توان آن را در مکان های بسیاری استفاده کرد.

همچنین این نمونه از تابلوها در ابعاد متنوعی تولید می شوند و هر فردی می تواند سایز مورد نیاز خود را خریداری نماید. زیباترین کاشی های نقش برجسته دارای زمینه مشکی هستند که جلوه بیش تری را هم پیدا می کنند و در زیر نور مناسب، بسیار زیبا خواهند شد. در کاشی های نقش برجسته، برجستگی هایی از شیشه مذاب بر روی سطح کاشی ایجاد می‌ شود که باعث زیبایی و جلوه بیش تر آن ها خواهد شد.

تولید کاشی سنتی نقش برجسته

تولید کاشی سنتی نقش برجسته  به دلیل استقبال بسیار زیادی از این محصولات می شود، تولید کاشی سنتی هم رونق گرفته است. بیش تر از همه شما می توانید این صنایع دستی را در استان های همچون اصفهان و یزد تهیه نمایید.

در این استان‌ ها کاشی ها در طرح های متنوعی تولید می شوند و خریداران می توانند نمونه دلخواه خود را انتخاب نمایند. از طرفی به دلیل کیفیت بالای انواع کاشی های نقش برجسته، بازار صادرات این سری از محصولات هم بسیار داغ بوده و بازرگانان زیادی در این زمینه فعالیت دارند و انواع کاشی های نقش برجسته سنتی را به بازارهای خارجه صادر می‌ کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید