مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش کاشی سنتی ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدلهای جدید کاشی سنتی ایرانیعرضه کننده کاشی سنتی ایرانی

کاشی از پر کاربرد ترین مصالح ساختمانی به شمار می رود که در بخش های مختلفی از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. این کاشی ها مدل های متنوعی دارند که یکی از بهترین آنها کاشی سنتی می باشد. این مرکز پخش کاشی سنتی ایرانی را نه تنها در بازار های داخلی بلکه در بازار های خارجی هم توزیع می نماید. این مرکز کاشی ها را به صورت مستقیم و با قیمت های استثنایی وارد بازار ها می نماید تا بتواند نیاز مصرف کنندگان را به خوبی تامین کند.مرکز پخش کاشی سنتی ایرانی

مدلهای جدید کاشی سنتی ایرانی

مدلهای جدید کاشی سنتی ایرانی این تولید کننده هر روزه مدل های جدیدی از کاشی های سنتی ایرانی را تولید می نماید و وارد بازار ها می کند تا بتواند از این طریق تمام سلیقه ها را به خوبی پوشش بدهد. تنوع در تولید مدل های این کاشی ها به خاطر متفاوت بودن سلیقه ها می باشد. 

با وجود مدل های جدیدی که هر روزه تهیه می شود انتخاب خریداران هم گسترده تر می گردد. مدل های جدید هم با کیفیت تر و هم زیبا تر هستند و می توانند تمام سلیقه ها را به خوبی پوشش بدهند. کاشی های سنتی به صورت مربع، مستطیل و لوزی با اشکال مختلف و زیبای قدیمی تولید می شوند و برای آشپزخانه ها، سرویس های بهداشتی و حمام ها بهترین انتخاب می باشند زیرا جذب آب در آنها وجود ندارد. 

این کاشی ها به صورت کاملا سنتی تولید می شوند و طرح ها و مدل های بی نظیر و شیکی دارند. 

عرضه کننده کاشی سنتی ایرانی

عرضه کننده کاشی سنتی ایرانی افزایش حجم مصرف و پخش کاشی ایرانی در بازار های جهانی باعث شده تا عرضه و تولیدات آنها هم با رشد چشمگیری مواجه شود. عرضه کننده کاشی ایرانی را با طرح های سنتی و زیبا به صورت عمده وارد بازار ها می کند تا بتواند دسترسی مصرف کنندگان را در هر نقطه ای که هستند حتی نقاط دور افتاده آسان تر کند و به خوبی نیاز آنان را تامین نماید. عرضه کننده کاشی ها را مستقیم از تولیدی دریافت می کند و آنها را با روش نان قیمت وارد بازار می نماید و در اصل واسطه ای میان تولید کننده و مصرف کننده می باشد با این تفاوت که محصول بدون هیچ گونه تغییری جابه جا می شود.

عرضه کننده موظف است تا بهترین و با کیفیت ترین نمونه ها را وارد بازار ها نماید، قیمت های دقیق و به روز را به مشتریان بدهد و در تحویل به موقع سفارشات مشتریان کمک شایانی کند. افزایش سطح عرضه کاشی ایرانی باعث شده تا تولیدی برای تامین نیاز بازار ها تولیدات خود را به حجم انبوه برساند. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید