مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش کاشی سنتی یزد

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدلهای مختلف کاشی سنتی یزدخرید عمده کاشی سنتی یزد

کاشی سنتی یزد یکی از بهترین و با کیفیت ترین مدل های این محصول است که می توان آن را به شیوه های مختلفی در بازار پخش کرد. از شیوه های پخش این محصول می توان به عرضه مستقیم اشاره کرد. پخش مستقیم به این معنا است که افراد می توانند بهترین و با کیفیت ترین نمونه های کاشی را با کمترین قیمت تهیه کنند. این روش موجب ایجاد ثبات در اقتصاد می شود و نقش مهمی در صرفه جویی در هزینه های افراد خواهد شد.

مرکز پخش کاشی سنتی یزد

مدلهای مختلف کاشی سنتی یزد

مدلهای مختلف کاشی سنتی یزد کاشی محصولی است که از آن به صورت گسترده در صنعت ساختمان سازی استفاده می شود. کشور ما یکی از بزرگترین کشور های تولید کننده کاشی در جهان محسوب می شود. قطب اصلی تولید کاشی در ایران استان یزد می باشد. در این استان بهترین و مرغوب ترین کاشی های سنتی در طرح ها و رنگ های متنوع تولید و به بازار ارائه می شود.

این نوع کاشی دارای مشخصات و ویژگی های متعددی است که مهمترین آن مقاومت و دوام بسیار زیاد در برابر ضربه و آسیب می باشد. این امر باعث شده تا از کاشی های سنتی در مکان های مختلف از جمله حمام و استخر بتوان استفاده کرد. کاشی های سنتی یزد دارای مدل ها و انواع گوناگونی هستند که این موارد را می توانیم به صورت زیر طبقه بندی نماییم:

  • کاشی های سنتی با گل های برجسته
  • کاشی های سنتی با طرح مزغ
  • کاشی های سنتی با طرح های اسلیمی
  • کاشی هاس با کیفیت سنتی لاجوردی

هر یک از مدل های ذکر شده دارای کیفیت بسیار عالی هستند و از مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می شوند. این نوع کاشی ها در اندازه ها و سایز های متنوعی در بازار موجود هستند و مشتریان گرامی می توانند هر یک از ابعاد این محصول را با توجه به نیاز خود تهیه کنند. کاشی های سنتی یزد از میزان دوام و استحکام بالایی در برابر شکسته شدن برخوردار هستند و می توان برای نصب آنها از متریال های مختلف استفاده کرد.

خرید عمده کاشی سنتی یزد

خرید عمده کاشی سنتی یزد خرید کاشی یزد به شیوه های مختلفی انجام می شود که از این مورد ها می توان خرید عمده را نام برد. در این روش قیمت تمام شده این کالای ارزشمند به قیمت تولید بسیار نزدیک می شود که این موضوع تاثیر بسزایی در کاهش هزینه ها و مخارج افراد خواهد داشت.

این سایت بزرگترین مرکز خرید و پخش کاشی یزد در کشور است که این محصولات را به صورت کلی و با صرف هزینه منصفانه ای به دست مشتریان و سفارش دهندگان گرامی و محترم قرار می دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید