مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش کاشی فیروزه سنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکات مهم در تهیه انواع کاشی فیروزه سنتیقیمت استثنایی کاشی فیروزه سنتی

کاشی فیروزه سنتی یکی از کاشی هایی است که در کشورمان موارد مصرف زیادی داشته و جلوه زیبایی به مکان های مورد استفاده می بخشد.
مرکز پخش کاشی فیروزه سنتی، این نوع محصولات را در بسته بندی های مختلفی به بازار عرضه نموده که به صورت لعاب دار و بسیار مقاوم می باشند.
تمامی کاشی ها دارای سطحی صاف بوده که در برخی از مکان ها مانند حمام و آشپزخانه می توان به عنوان عایق نیز از آنها استفاده نمود. کاشی خاصیت ضد آب داشته و رطوبت را به راحتی به خود جذب نمی کند.

مرکز پخش کاشی فیروزه سنتی

نکات مهم در تهیه انواع کاشی فیروزه سنتی

نکات مهم در تهیه انواع کاشی فیروزه سنتی کاشی هایی که به روش استانداردی تولید شده باشند دارای استحکام بالایی بوده و به راحتی شکسته نخواهند شد.
یک کاشی با کیفیت به خوبی در کوره پخته شده و استحکام کافی دارد.
با نگاهی به کاشی ها با دو سطح رویی و پشتی آن روبرو می شویم که سطح رویی با تزریق رنگ های مخصوص انجام شده و برخی از آنها به صورت طرح برجسته هستند. یک کاشی خوب اگه لعاب دار باشد، سطح صیقلی آن به راحتی دچار خط و خش و ترک نخواهد شد.

سطح زیری کاشی که معمولا از سفال ساخته شده است باید به خوبی در دمای بالای کوره پخته شده باشد تا در برابر شرایط دمایی دوام داشته باشد.
سطح پشتی کاشی ها به گونه ای طراحی شده که به خوبی توسط مصالحی مانند سیمان چسبیده شود. شیارهایی سطحی که در قسمت پشتی کاشی ها وجود دارد از اهمیت بالایی برخوردار است و یک کاشی مرغوب دارای شیارهایی نسبتا عمیق می باشد.

در تهیه کاشی ها حتما باید دو سطح رویی و زیری آن را مورد بررسی قرار داده تا از مرغوبترین مصالح و در بهترین شرایط تولید شده باشد.
نکته دیگری که باید در تهیه کاشی فیروزه سنتی به آن توجه نماییم ضخامت کاشی هاست که هر چقدر ضخیم تر باشند مقاومت بالاتری داشته و به راحتی شکسته نخواهند شد.

قیمت استثنایی کاشی فیروزه سنتی

قیمت استثنایی کاشی فیروزه سنتی بازار پخش کاشی انواع کاشی ها را با ابعاد مختلف به بازار ارائه نموده که شما می توانید به صورت اینترنتی آنها را تهیه نمایید.
قیمت استثنایی کاشی باعث می شود که خریدار تمایل بیشتری به تهیه این محصولات داشته باشد و ما همواره سعی نموده ایم که کاشی های درجه یک را با پایین ترین قیمت بازار در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار دهیم.

کاشی های موجود در بازار دارای طرح هایی مانند گل و پرنده و از این قبل هستند که باید به صورت منظم کنار هم قرار گرفته تا طرح نهایی را تشکیل دهند.
برای نصب کاشی ها بهتر است از یک استادکار ماهر کمک بگیرید تا عملیات کاری با موفقیت و به طور دقیق انجام شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید