مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نرخ کاشی سنتی آشپزخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

با کاشی سنتی آشپزخانه آشنا شویدتوزیع کاشی سنتی آشپزخانه

کاشی سنتی آشپزخانه به دلیل ریزه‌ کاری‌ های بسیار فراوانی که دارد نسبت به کاشی های معمولی دیگر قیمت بیشتری دارد، استفاده از این کاشی ها جنبه زینتی و تزیینی نیز دارد این امر نیز سبب بالا رفتن قیمت این محصولات می گردد زیرا بر روی طرح این کاشی ها کار بسیار زیادی انجام شده است، جهت اطلاع از نرخ کاشی های سنتی می توانید هم به صورت اینترنتی و هم به صورت تلفنی اقدام نمایید، خریداران بهتر است نرخ کاشی سنتی به روز شده و جدید این کاشی ها را به دست آورند زیرا این نرخ ها مطمئن تر هستند.

نرخ کاشی سنتی آشپزخانه

با کاشی سنتی آشپزخانه آشنا شوید

با کاشی سنتی آشپزخانه آشنا شوید این روزها از کاشی های مختلف و متنوعی جهت طراحی نمودن آشپزخانه ها استفاده می گردد، انتخاب هر کدام از این کاشی ها بسته به سلیقه مشتری دارد، برخی از مشتریان ترجیح می دهند آشپزخانه مدرن و جدید داشته باشند و برخی دیگر نیز مایل هستند آشپزخانه سنتی و کلاسیک داشته باشند.

کارخانه های تولید کننده کاشی های مختلف اقدام به طراحی و تولید کاشی های متنوع نموده و به این ترتیب سلیقه مشتریان را به خوبی پوشش می‌ دهند، یکی از کاشی های مورد تولید در این کارخانه ها کاشی سنتی می باشد که مخصوص استفاده در آشپزخانه است.

کاشی های سنتی آشپزخانه دارای ابعاد کوچکی بوده و طرح آنها نیز اغلب از نوع ریز با رنگ های شاد و متنوع می باشد، هنگامیکه این کاشی های ریز در کنار یکدیگر قرار می گیرند طرح بسیار زیبایی را ایجاد نموده و باعث سنتی دیده شدن فضای داخلی آشپزخانه می گردند.

کیفیت کاشی های سنتی آشپزخانه در بازار درجه بندی شده و هر کدام از این درجه بندی ها مشتریان خود را دارند، هرچه درجه کیفیت کاشی کمتر باشد قیمت آن نیز کمتر می گردد زیرا کیفیت کاشی پایین تر است، بهتر است سعی شود در آشپزخانه از کاشی با کیفیت استفاده گردد که مقاومت بالایی دارد.

توزیع کاشی سنتی آشپزخانه

توزیع کاشی سنتی آشپزخانه توزیع کاشی سنتی آشپزخانه نیازمند تخصص کافی و دانش لازم است، هر فروشنده ای که این دو مورد را داشته باشد می‌ تواند فروش بالایی از این کاشی ها را داشته و محصولات خود را به سراسر کشور توزیع نمایند، تجربه بالا در فروش و توزیع کاشی سنتی سبب جذب بهتر مشتری می‌ شود و مشتری می‌ تواند بهتر اعتماد نماید.

جهت ارتباط با مرکز توزیع کاشی سنتی ما لازم است شماره تماس های ما را داشته باشید، جهت به دست آوردن شماره تماس می توانید وارد سایت شده و آنها را مشاهده نمایید، شما با تماس با مجموعه ما به راحتی می توانید ثبت سفارش خود را انجام دهید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید