مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش مستقیم کاشی مذهبی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین کاشی سنتی مذهبیفروش کاشی سنتی مذهبی

کاشی سنتی مذهبی از جمله زیباترین‌انواع کاشی بوده که در مساجد و امام زعدگان و مکان‌های مذهبی مورد استفاده قرار می گیرد. پخش کاشی مذهبی به صورت مستقیم و بدون واسطه در بازلر صورت می گیرد. شما می توانید برای تهیه این محصول به هر میزانی که نیاز داشته باشید از طریق همین سایت اقدام نمایید. 

پخش مستقیم کاشی مذهبی

بهترین کاشی سنتی مذهبی

بهترین کاشی سنتی مذهبی  کاشی کاری در ایران از دوره های باستان نیز در بخش هایی از کاوش های باستانشناسان نیز مشهود است. با این وجود آنچه امروزه به عنوان کاشی سنتی ایرانی می شناسیم مربوط به دوره اسلامی می باشد. 

در واقع با گذشت سالها از تمدن ایرانی همواره انواع کاشی ها نیز پیشرفت های چشمگیری داشته است. به بیان دیگر در هر دوره ای از تاریخ با توجه به اعتقادات و فرهنگ عامه مردم مدل های متنوعی از کاشی و نوع کاشی کاری هم به نوبه خوب از آنها الهام گرفته می شد. بنابراین طرح کاشی سنتی در دوره های تاریخی مختلف با سایر دوره ها متفاوت می باشند. 

به بیانی می توان گفت با گسترش دین اسلام در ایران، شیوهٔ معماری در این مناطق خصوصاً در بخش تزیینات تغییر اساسی کرد. یعنی اسلامیون، آن دسته از آثار هنری که از آداب و رسوم اسلامی خارج بودند و حاوی نماد انسانی و حیوانی بودند را جلوه دیگری بخشیده و رنگ بوی اسلامی به آن بخشیدند. در نظر آنها هنر می‌بایست در خدمت علم و دانش باشد نه پرستش موجودات بی جان که ساخته دست بشر هستند.

به همین دلیل نیز در دوره اسلامی هنرهای کاشی گری که از قبل باقی مانده بود در این فرهنگ هضم شده و آثار بدیعی در این عرصه به وجود آمد. بر همین اساس نقاشی مشجر به همراه خطوط هندسی و نوشته‌های کوفی مزین و آمیخته با گل و برگ و غیره روی بناها از سده های سوم به بعد رواج یافت.

بر اساس پژوهش های تاریخی می توان گفت، استفاده از کاشی به نحوی که روی دیوار را به صورت تمام بپوشاند برای اولین بار در قرن ۱۳ و در قونیه به کار رفته‌ است. از طرفی کاشی کاری به صورت هنر تزئینی در کشورهای اسلامی به اوج شکوفایی خود رسید و به عنوان یکی از مهمترین ویژگی‌های برجسته معماری اسلامی بشمار می‌رود. کاشی‌های که برای تزئین عمارات به کار می‌رود عموماً سه نوع بوده که در این جا به صورت مختصر نام برده می شوند. 

  • کاشی معرق
  • کاشی مُعقلی
  • کاشی مُعرق
  • کاشی هفت رنگ
  • کاشی زرین فام
  • کاشی مینایی
  • کاشی مشبک

فروش کاشی سنتی مذهبی

فروش کاشی سنتی مذهبی فروش کاشی مذهبی سنتی به صورت عمده و جزئی از طریق همین سایت صورت می گیرد. به بیانی می توان‌ گفت این کاشی ها با توجه به زیبایی منحصر به فردی که دارند در بسیاری از مکان های مذهبی مورد استفاده قرار دارند‌.‌

در حال حاضر کاشی مذهبی که یکی از زیباترین انواع کاشی های سنتی ایرانی بوده طرفداران بسیار زیادی یافته‌است.به بیان دیگرتولید کننده انواع کاشی کف و دیوار و سقف را با دستان هنرمندانی که در اختیار دارد طراحی کرده و به بازار عرضه می کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید