مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش کاشی سنتی تبریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه ساخت کاشی سنتی تبریزصادرات کاشیسنتی تبریز

تولید کاشی سنتی تبریز در کشور ما به رشد و شکوفایی بسیار ایده آلی رسیده و شرکت های پخش کارشان به مراتب امروزه راحت گشته است. ایشان می توانند بهترین شرایط ممکن را در جهت عرضه انواع کاشی سنتی به ارمغان آورند و از هر بابت رضایت مشتریان خود را جلب کنند. مبالغی که در جهت پخش کاشی تبریز در نظر گرفته شده به نسبت کیفیت این اجناس بسیار مناسب است و با اتخاذ راهکارهای مختلف می توان خرید آنها را با پرداخت مبالغ مناسب ‌تر انجام داد.

پخش کاشی سنتی تبریز

نحوه ساخت کاشی سنتی تبریز

نحوه ساخت کاشی سنتی تبریز در جهت تولید سرامیک و کاشی در کارخانه در مرحله اول باید مواد اولیه درجه یک فراهم شود. مواد اولیه با کیفیت در جهت تولید کاشی سنتی شامل بالمیل و اسپری درایر می ‌باشد.

در مرحله بعدی این مواد اولیه با یکدیگر ترکیب شده و به قسمت پرس می ‌رسند. در قسمت پرس، این مواد با یکدیگر انباشته شده و در دستگاه های بسیار پیشرفته خشک می شوند.

پس از خشک شدن کامل کاشی های سنتی، اعمال لعاب بر روی این کاشی ها انجام می شود. در این قسمت طرح و رنگ های مختص به کاشی سنتی بر روی کاشی قرار خواهد گرفت و معمولاً در چند رنگ مختلف این کاشی ها تولید و توزیع می گردند تا جلوه ظاهری آن بسیار بالا رود.

در مرحله نهایی نیز کاشی در دمای بسیار زیاد پخته می شود و پس از چند ساعت قرار گرفتن در کوره های خیلی خاص از داخل کوره خارج شده و تحت سرمایه شدید قرار می ‌گیرند. در این حالت کاشی درجه یک سنتی آماده خواهد بود و پس از بسته‌ بندی روانه بازار می گردد.

صادرات کاشیسنتی تبریز

صادرات کاشیسنتی تبریز تولید کاشی سنتی در ایران به دلیل دقت و وسواس بسیار زیاد تولیدکنندگان با رشد تحسین برانگیزی مواجه شده و به همین دلیل امروزه شاهد صادرات کاشی تبریز در تناژ بسیار سنگین هستیم.

با عنایت بر این مورد که صادرات شاه کلید خروج اقتصاد هر کشور از بحران مالی است، طبیعتاً کلیه شرکت های صادر کننده بر این تلاش هستند تا شرایط مطلوبی را در جهت عرضه این اجناس به بازار خاورمیانه اتخاذ فرمایند.

به همین دلیل است که به صورت مداوم شاهد افزایش حجم فروش کاشی سنتی تبریز در بازار بین الملل هستیم. امید است که از محصولات با کیفیت تولید داخل مثل کاشی سنتی استقبال بیشتری به عمل آید تا بتوانیم به خروج اقتصاد کشورمان از بحران مالی امیدوار باشیم.

وجود کیفیت خیلی ایده ‌آل در کنار قیمت مناسب و تنوع گسترده قطعاً سه فاکتور مهم و اساسی در عرضه این اجناس می باشد و در این حالت مشتریان با یک پکیج بسیار ایده آل موجه می شوند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید