مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش کاشی سنتی معرق

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های کاشی سنتی معرققیمت نهایی کاشی سنتی معرق

کاشی سنتی معرق یکی از زیباترین و بهترین انواع کاشی در کشور است که در ابعاد و اندازه های مختلفی در بازار موجود می باشد. پخش این نوع کاشی به دو صورت عمده و جزئی انجام می شود. در فروش عمده قیمت این محصول تا جد بسیار زیادی برای خریداران کاهش پیدا می کند و این فرصت برای مشتریان گرامی فراهم می شود تا بتوانند این کالا را به صورت انبوه و با هزینه مقرون به صرفه ای تهیه کنند.

پخش کاشی سنتی معرق

ویژگی های کاشی سنتی معرق

ویژگی های کاشی سنتی معرق کاشی یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین انواع مصالح ساختمانی است که خود به مدل های گوناگونی تقسیم می شود. از مدل های این محصول می توان به نمونه های معرق کاری شده آن اشاره کرد. این نوع کاشی قابلیت استفاده در مکان های مختلف منزل را دارد و به کارگیری آن موجب زیبایی هر چه بیشتر محیط داخلی منزل خواهد شد.

این نوع کاشی از ویژگی ها و مشخصه های متعددی برخوردار است که مشتریان گرامی در زمان خرید بهتر است به آن توجه کنند. این ویژگی ها را می توانیم به صورت زیر دسته بندی کنیم:

  • یکی از اصلی ترین ویژگی های این نوع کاشی، مقاومت آن در برابر رطوبت می باشد. این کاشی دارای دوام بسیار عالی است و می توان از آن در محیط هایی که دارای رطوبت و آب بسیار زیاد هستند، نیز استفاده کرد.
  • از دیگر ویژگی های این کالا، می توان به طرح ها و رنگ بندی های بسیار زیبای آن اشاره کرد. رنگ بندی های این کالا دارای تنوع و زیبایی منحصر به فردی هستند و در برابر خش و ضربه از بین نخواهند رفت.
  • این نوع کاشی دارای میزان ضخامت عالی است و این امر باعث شده تا بتوان از آن برای مدت زمان بسیار زیاد و طولانی استفاده کرد.

قیمت نهایی کاشی سنتی معرق

قیمت نهایی کاشی سنتی معرق قیمت نهایی کاشی اصل و با کیفیت معرق یکی از مهمترین فاکتور هایی است که افراد در زمان خرید و سفارش این کالا بهتر است به آن توجه کنند. قیمت این محصول متاثر از شاخص های گوناگونی است که اصلی ترین آن قانون عرضه و تقاضا می باشد.

طبق این قانون زمانی که میزان تقاضا برای خرید و سفارش کاشی سنتی افزایش پیدا کند، سطح تولید و عرضه آن نیز بیشتر خواهد شد که این امر نقش مهمی در کاهش قیمت تمام شده این مدل کاشی ارزشمند خواهد داشت.

این سایت معتبر ترین مرکز پخش کاشی در کشور است که هر یک از مدل ها و نمونه های این کالا را با قیمت منصفانه ای به دست مشتریان و سفارش دهندگان گرامی و محترم می رساند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید