مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش کننده بهترین کاشی سنتی بین کابینتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی مهم برای نصب کاشی سنتی بین کابینتیصادرات بهترین کاشی سنتی بین کابینتی

اصفهان از قدیم مهد ساخت کاشی بوده است، و سابقه طولانی در ساخت و طراحی کاشی های مختلف دارد. امروزه استقبال از هنر های سنتی افزایش پیدا کرده که یکی از آنها افزایش استفاده از کاشی با طرح های سنتی و قدیمی در منازل است، یکی از قسمت هایی که در آن از کاشی استفاده می شود، آشپزخانه است و در طراحی آن از کاشی های سنتی میتوان بهره جست. شرکت یکی از پیشگامان این سنت قدیمی است، که با تولید کاشی سنتی بین کابینتی سعی در زنده کردن این هنر قدیمی دارد.

پخش کننده بهترین کاشی سنتی بین کابینتی

نکاتی مهم برای نصب کاشی سنتی بین کابینتی

نکاتی مهم برای نصب کاشی سنتی بین کابینتی آشپزخانه ها جز مکان هایی از منازل است که از گذشته در ساخت آن از کاشی استفاده می شده، کاشی های بین کابینتی همانطور که از نامش پیداست برای مابین کابینها و دیوار حد فاصل کابینت بالا و کابینت پایین می باشد، این کابینت ها عموما از مقاومت و کیفیت بیشتری برخوردار است، و نقش دکوراتیو آشپرخانه را دارد، این کاشی آشپزخانه مانند کمربندی دور آشپزخانه را فرا می گیرد و در زیبایی نمای آشپزخانه کمک می کند.

کاشی های سنتی را می توان با چسب یا ملات سیمان به دیوار نصب نمود، ولی قبل از آن باید زیر ساخت یا سطح دیوار مهیا شود. هرچند قبل از هرچیز باید متراژ مکان اندازه گیری شود، سپس با تناسب با مساحت، کاشی و مصالح خریده شود. در صورت نصب کاشی ها با چسب باید چسب متناسب با جنس کاشی خریده شود، و سپس سطح مورد استفاده باید مسطح و کاملا صاف شده و یک دست و تمیز باشد.

نکته مهم در نصب کاشی های سنتی وجود نقشه ای برای راهنمایی نصب است، زیرا در بعضی از این کاشی ها نقوش مانند پازل در کنار هم قرار می گیرند تا نمای زیبایی به دست بیاید. پس باید اول جای هر کدام از این قطعات کاشی مشخص باشد تا طرحی زیبا شکل بگیرد، و بی نظمی در چسباندن کاشی ها وجود نداشته باشد.

در کل باید گفت نصب کاشی های سنتی مانند سایر سنگ ها، سرامیک ها، نیاز به نصاب خبره دارد، و در اتصال آنها تراز بودن، هماهنگی بین نقوش ، چسب یا ملات اندازه و …. باید رعایت شود و ناگفته پیداست که نیاز به تخصص و کاربلدی دارد.

صادرات بهترین کاشی سنتی بین کابینتی

صادرات بهترین کاشی سنتی بین کابینتی

ایران محل تولد کاشی بوده و از قرنها قبل کاشی از این کشور به نقاط مختلف دنیا صادر می شده است و بسیاری از اماکن مذهبی موجود در کشورهای دیگر مزین به کاشی سنتی ایرانی می باشد. امروزه استفاده از کاشی های سنتی رواج یافته و یکی از مکانهایی که می توان برای زیباتر ساختن محیط از کاشی در آن استفاده کرد آشپزخانه است، خصوصا امروزه که طراحی منازل طوری است که آشپزخانه در مرکز قرار دارد. کاشی های سنتی با طرحهای خاصشان می توانند به آشپزخانه دکوری خاص و منحصر ببخشند.

از دیرباز کاشی های سنتی ایران در بین کشورها خواهان داشته است و صادرات آنها تجارت قدیمی محسوب می شود و خریدارانی در بازارهای خارجی دارد. و شرکت یکی از بهترین صادر کننده کاشی سنتی است به خصوص کاشی های بین کابینتی، که استفاده آن رواج بیشتری داشته کاربردی تر است، و ناگفته پیداست کالایی قابلیت صادرات پیدا میکند که در ساخت و تهیه آن از بهترین مواد و استادان استفاده شده باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید